توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی در ماه رمضان
کد خبر: 4208455
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲
در قالب پویش «هلال رحمت» اجرایی شد؛

توزیع بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی در ماه رمضان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۴۰۰ بسته کمک معیشتی از آغاز طرح «پویش رحمت» تا کنون بین نیازمندان توسط داوطلبان و خیران هلال احمر استان توزیع شده است.

توزیع توزیع بسته معیشتیبه گزارش ایکنا از گلستان، قاسم غریب‌آبادی، مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر گلستان امروز 15 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با لیالی قدر و با تأسی از سیره ائمه معصومین(ع)، ۴۰۰ بسته معیشتی به همت خیرین داوطلب بین خانواده‌های محلات کم‌برخوردار شهرهای مینودشت و گالیکش در پویش «هلال رحمت» توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر گلستان با بیان اینکه پویش هلال ‌رحمت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، اظهار کرد: این بسته‌های توزیعی شامل برنج، روغن، شکر، ماکارونی، چای خشک، کنسروجات، نمک، رب گوجه فرنگی و حبوبات است.

غریب‌آبادی با اشاره به اینکه در لیالی قدر 274 نیروی امدادگر به مردم خدمت‌رسانی می‌کردند، افزود: به ۸۰۷ گلستانی خدمات امدادی ارائه و برای ۸۰۴ کنترل فشار خون نفر انجام و سه نفر نیز سرپایی درمان شدند.

وی با تأکید بر اینکه این نیروها در قالب 91 تیم در این مراسم پرفیض حضور داشتند، گفت: ۵۴ دستگاه آمبولانس، خودرو کمکدار، سواری و موتورلانس از شهرهای بندرگز، کردکوی، بندر ترکمن، گرگان، علی آباد کتول، آزادشهر، مینودشت، کلاله، گنبدکاووس و معاونت امداد به این محل اعزام و مستقر شده بودند.

انتهای پیام
captcha