روز قدس امسال؛ اثبات جهانی حقانیت مسیر ایران در دفاع از فلسطین
کد خبر: 4208383
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷
شریف تأکید کرد:

روز قدس امسال؛ اثبات جهانی حقانیت مسیر ایران در دفاع از فلسطین

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه امروز تمام مردم جهان به ماهیت ضد انسانی رژیم صهیونیستی پی برده‌ و به میدان آمده‌اند، گفت: حال که تمام مردم جهان، راه جمهوری اسلامی را در حمایت از مردم فلسطین برگزیدند، جا دارد که مردم ما، امسال حضور گسترده‌تری در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.

رمضان شریف، رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامیرمضان شریف، رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا درباره تفاوت راهپیمایی روز قدس امسال با سال گذشته با توجه به اقدامات جنایتکارانه و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و حمله هوایی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت تعدادی از سرداران و مستشاران نظامی ایران، گفت: مردم ما در طول 45 سال گذشته با تدبیر و تکلیف شرعی که برای خود احساس می‌کردند و از سوی دیگر نامگذاری که از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب صورت گرفته است، همواره و در تمامی این سال‌ها، در روز جهانی قدس به میدان آمده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه ملت شریف ایران همواره پرچمدار حمایت از مردم فلسطین بوده و هستند، افزود: سال جاری دو اتفاق مهم و حیاتی به درخواست بیشتر برای حضور در راهپیمایی روز قدس کمک‌‌ کرده است؛ یکی عملیات طوفان‌الاقصی و دیگری جنایات، کشتار و نسل‌کشی صهیونیست‌ها است که همچنان ادامه دارد. 

پی بردن جهانیان به ماهیت رژیم صهیونیستی

شریف با بیان اینکه امروز تمام مردم جهان به ماهیت ضد انسانی رژیم صهیونیستی پی برده‌ و به میدان آمده‌اند، تصریح کرد: حال که تمام مردم جهان، راه و طریق جمهوری اسلامی را در حمایت از مردم فلسطین برگزیدند، جا دارد که مردم ما به منزله منبع تولید این پیام، حضور گسترده‌تری در راهپیمایی روز قدس داشته باشند.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تأکید کرد: ما قطعا مطمئن هستیم به فضل الهی این اتفاق رقم می‌خورد. همچنان پرچمداری مردم ما به عنوان تکلیف شرعی و دینی و هم تکلیف ملی، تحقق پیدا می‌کند و شاهد حضور جانانه مردم در راهپیمایی روز قدس خواهیم بود.

شریف در ادامه درباره حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و اهداف این اقدام و پاسخ جمهوری اسلامی ایران گفت: پاسخ به رژیم صهیونیستی فرایندی دارد که هم از سوی جبهه مقاومت و هم ایران اسلامی طراحی شده است. پر کردن دست رزمندگان فلسطینی و توانمندسازی آنها در حوزه‌های مختلف، روندی جاری و ساری است و همین روند بوده که امروز رژیم صهیونیستی را به این مرحله رسانده و رزمندگان فلسطینی را از سنگ، چوب و چماق به موشک و ادوات جدید نظامی رسانده است.

تلاش نتانیاهو برای کشاندن جنگ بین ایران و آمریکا

وی ادامه داد: در این روند، تقابل اصلی بین صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها است. کاری که صهیونیست‌ها به ویژه نتانیاهو دنبال می‌کند این است که جنگ میان اسرائیل و مقاومت فلسطین را به جنگ بین ایران و آمریکا تبدیل کند. این هوشمندی اداره‌کنندگان صحنه است که اجازه چنین کارهایی را نمی‌دهند. ضمن اینکه وظیفه خودشان را در حمایت از جریان مقاومت که امروز رژیم صهیونیستی را تا آستانه فروپاشی پیش برده، انجام می‌دهند.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروز می‌گوید یا پیروز می‌شویم یا شکست می‌خوریم، گفت: آنها می‌دانند که شکست در این صحنه به معنای نابودی و تمام شدن است. این بیانگر آن است که رژیم صهیونیستی دچار استیصال شده است. هنگامی هم که دشمن به مرحله استیصال می‌رسد، رفتارهایی انجام می‌دهد که با هیچ قاعده و منطقی قابل تحلیل نیست.

شریف با تأکید بر اینکه هنگامی که آب از سر رژیم صهیونیستی گذشته به هر رفتار جنون‌آمیزی از جمله حمله به سفارت، کشتن زنان و کودکان، حمله به بیمارستان و انفجار مسجد دست می‌زند، گفت: این اقدامات براساس تمام قواعد نظامی و جنگ‌های دنیا، ممنوعیت خاص دارد و جنگ هم اصول خود را دارد اما رژیم صهیونیستی تمام این موارد را زیر پاگذاشته‌ و این جنایت‌ها تنها محدود به حمله کردن به کنسولگری ایران نیست.

سوریه حلقه واسط جبهه مقاومت با رزمندگان فلسطین

وی با طرح این سؤال که کشتن بیش از 33 هزار انسان بی‌گناه با کدام قوانین و مقررات بین‌المللی سازگاری دارد و یا محاصره چندین ساله یک سرزمین محدود، چه وجهی دارد؟ ادامه داد: بنابراین رفتارهای صهیونیست‌ها رفتارهای خارج از قاعده است و تمام آنها به دلیل شکست‌های غیرقابل جبرانی است که خورده‌اند. همین موضوع موجب شده است که هیبت پوشالی آنها فروریخته شود.

شریف در پایان با تأکید بر اینکه این رفتارها نه از سرقدرت و توانمندی بلکه از سر استیصال و سردرگمی است، بیان کرد: این گونه اقدامات تروریستی که از سوی رژیم صهیونیستی در سوریه رخ می‌دهد به دلیل این است که سوریه حلقه واسط جبهه مقاومت با رزمندگان فلسطین است و طبیعتا آنها می‌خواهند این حلقه پشتیبانی را قطع کنند.

انتهای پیام
captcha