مراسم احیا و اعتکاف در مسجدخوجه‌های آنتاناناریوو ماداگاسکار برگزار شد + عکس
کد خبر: 4208233
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶

مراسم احیا و اعتکاف در مسجدخوجه‌های آنتاناناریوو ماداگاسکار برگزار شد + عکس

مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان و اعتکاف رمضانیه در مسجد خوجه‌های اثنی عشری شهر آنتاناناریوو ماداگاسکار برگزار شد.

مراسم احیا و اعتکاف در مسجدخوجه‌های انتاناناریوو ماداگاسکار برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایکنا، برنامه اعتکاف در سومین شب از شب‌های قدر و اعتکاف رمضانیه به همت جماعت خوجه اثنی عشری شهر آنتاناناریوو ماداگاسکار در مسجد آنکوروندرانو با حضور مبلغان و فارغ التحصیلانی از جامعه المصطفی در حال برگزاری است.

در این مراسم معنوی شیعیانی از کشور‌های هند و پاکستان حضور دارند، برنامه‌هایی از جمله؛ «ادعیه و مناجات: شامل قرائت دعای جوشن کبیر، اعمال شب‌های قدر، دعای ابوحمزه ثمالی و ...»، «برگزاری نماز جماعت»، «قرائت قرآن کریم، جزء خوانی، ترتیل و صوت»، «سخنرانی‌هایی در موضوعات اخلاقی، قرآنی، پاسخ به سئوالات جوانان و رفع شبهات عقیدتی جوانان»، «روضه خوانی و عزاداری به مناسب شهادت حضرت امام علی (ع)»، برگزار شد.

لازم به ذکر است این برنامه با همت جماعت خوجه اثنی عشری شهر آنتاناناریوو در حال برگزاری است و این دومین سال متوالی است که اعتکاف ماه مبارک رمضان در مسجد این جماعت برگزار می‌گردد.

مراسم احیا و اعتکاف در مسجدخوجه‌های انتاناناریوو ماداگاسکار برگزار شدمراسم احیا و اعتکاف در مسجدخوجه‌های انتاناناریوو ماداگاسکار برگزار شدمراسم احیا و اعتکاف در مسجدخوجه‌های انتاناناریوو ماداگاسکار برگزار شد

انتهای پیام
captcha