پیام نوروزی عباس سلیمی به جامعه قرآنی + فیلم
کد خبر: 4206199
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۵

پیام نوروزی عباس سلیمی به جامعه قرآنی + فیلم

پیشکسوت قرآنی کشورمان در پیام نورزوی خود به جامعه قرآنی ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار دل‌ها،‌ ابراز امیدواری کرد در سال جدید شاهد پیروزی ملت مقاوم غزه باشیم.

پیام نوروزی عباس سلیمی به جامعه قرآنی + فیلمبه گزارش ایکنا، عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشورمان در پیامی سال نو را به مردم ایران و به خصوص جامعه قرآنی کشورمان تبریک گفت. متن این پیام ویدئویی به شرح زیر است.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم 

نسیم کوی جانان است قرآن 
شمیم عطر رحمان است قرآن
به گلزارش خزان راهی ندارد 
بهاران در بهاران است قرآن

سلام و درود فراوان بر شما بندگان خوب و شایسته خدا 

«ٱعلمُوٓاْ أَنَّ ٱللَّهَ يُحی ٱلأَرۡضَ بَعدَ مَوتِهَا» حلول سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعیت بر آحاد امت قهرمان و سرافراز ایران اسلامی به ویژه جوانان و نوجوانان عزیز و جامعه معظم قرآنی مبارک باد.

امیدوارم سال نو، سالِ تحقق آرزوهایِ مردم خوب ما، سال رونق اقتصاد و تعالی فرهنگ، سال ارتقای امنیت و اقتدار و وحدت ملی و از همه مهم‌تر و والاتر سال ظهور پرسُرور خورشید شب‌شکن الهی حضرت ولیعصر(ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) باشد.

تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن یا ماه ضیافت‌الله فرصت مغتنم و ارزشمندی را فراهم نموده که می‌توان در سایه‌سار آن گام‌های مؤثرتری در مسیر تلاوت، تدبر و عمل به قرآن برداشت. البته امسال مع‌الاسف در شرایطی سال نو را گرامی می‌داریم که برادران و خواهران مظلوم، بی‌گناه و بی‌دفاع و در عین حال مقاوم ما در سرزمین غزه و فلسطین گرفتار جنایت‌های شرارت‌آمیزِ رژیمِ فاسدِ موقتیِ اسرائیل و حامیان شرور آن هستند.

امیدوارم خداوند بزرگ به برکت دعای روزه‌داران آبرومند درگاهش و به حرمت خون پاک و مقدس شهید بزرگ رمضان شیر بیشه توحید مولی الموحدین و امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) به زودیِ زود شرایط شکست و اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی و نصرت و سرافرازی امت بزرگ اسلام و ملت مقاوم غزه و فلسطین را رقم زند. 

ان‌شاءالله پیروز و موفق باشید.

انتهای پیام
captcha