آثار برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد یزد ضبط شد
کد خبر: 4203509
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

آثار برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد یزد ضبط شد

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان یزد از ضبط و ارسال تصویر و صوت برگزیدگان مرحله مقدماتی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خبر داد.

مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد یزد جمال زارع کوهی، دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: این مسابقات در دو بخش آوایی و معارفی و با ثبت‌نام 500 نفر در این دانشگاه آغاز شد.

وی ادامه داد: آزمون کتبی بخش معارفی ویژه اساتید و دانشجویان در دو گروه بانوان و آقایان در رشته‌های تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و ... برگزار و 32 نفر به‌عنوان برگزیده این مسابقات معرفی شدند. مسابقات آوایی نیز ویژه کارمندان، اساتید و دانشجویان برگزار و 36 نفر به مرحله استانی راه یافتند.

زارع با اشاره به برگزاری مسابقات آوایی در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت، تواشیح، مداحی، دعاخوانی و اذان با حضور هشت نفر از داوران مجرب استانی اضافه کرد: 23 نفر توانستند به مرحله مقدماتی راه یابند که مرحله کشوری مقدماتی، امروز، 14 اسفندماه در قالب ضبط آثار برگزار و به تهران برای داوری ارسال شد.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان یزد در پایان گفت: برگزیدگان این مرحله به مسابقات کشوری و سپس جشنواره ملی قرآن و عترت که اردیبهشت ماه 1403 برگزار می‌شود، راه خواهند یافت. 

انتهای پیام
captcha