گلستان؛ ششمین استان کشور در امر مشارکت
کد خبر: 4202972
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶

گلستان؛ ششمین استان کشور در امر مشارکت

احمدی با اشاره به اینکه استان گلستان، ششمین استان برتر کشور در امر مشارکت در انتخابات شد، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تلاش دستگاه‌های مرتبط نشان از اهتمام و توجه آنان به آینده کشور است.

هادی احمدی، مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، هادی احمدی، مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان، امروز، 11 اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در استانداری گلستان برگزار شد، گفت: سطح مشارکت مردم در انتخابات خوب و مناسب بوده است. از هم استانی‌های عزیز خواهشمندیم در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

احمدی با اشاره به اینکه استان گلستان، ششمین استان برتر کشور در امر شروع به موقع انتخابات شد، ادامه داد: تلاش دستگاه‌های اجرایی برای هرچه بهتر انجام شدن فرایند انتخابات و مشارکت حداکثری مردم در این امر، نشان از اهتمام و توجه آنان به آینده کشور است.

وی ضمن تشکر از مردم شریف گلستان برای شرکت در این امر مردم سالاری دینی و تثبیت حاکمیت  سیاسی کشور، گفت: افرادی که هیچ کدام از مدارک هویتی به همراه ندارند، با حضور در نزدیک‌ترین محل در ثبت اسناد و دریافت برگه المثنی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha