رأی بالا و دقیق به ساخت مجلس قوی کمک می کند
کد خبر: 4202852
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
محمد مخبر پس از دادن رأی:

رأی بالا و دقیق به ساخت مجلس قوی کمک می کند

معاون اول رئیس جمهور پس از انداختن رأی خود در صندوق گفت: رأی بالا و با شناخت دقیق یک مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قوی می سازد که اینها ایران استوار و قدرتمند را برای رسیدن به قله یاری می کنند.

محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور

به گزارش ایکنا، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، برای شرکت در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری، با حضور در حوزه اخذ رأی واقع در امام زاده صالح(ع) تهران، رأی خود را به صندوق انداخت.

معاون اول رئیس جمهور پس از انداختن رأی خود در صندوق با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب از حضور در انتخابات به منزله «خیر کثیر» گفت: باید در این مسیر از همدیگر سبقت بگیریم.

وی افزود: این سبقت هم در انتخاب اصلح  و هم در حضور حداکثری و به موقع است که نشان از بصیرت ما دارد. رأی بالا و با شناخت دقیق یک مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قوی می سازد که اینها ایران استوار و قدرتمند را برای رسیدن به قله یاری می کنند.

مخبر در پایان به حضور پرشور رأی اولی ها اشاره کرد و گفت: دهه هشتادی ها اگر از پیشکسوتان انقلاب بصیرتر نباشند، کمتر هم نیستند و امروز شاهد حضور چهره های جوان و امیدوار به آینده در صفوف اخذ رأی هستیم.  

       

 

انتهای پیام
captcha