حضور پرشور در انتخابات تبیین‌کننده مردم سالاری دینی است
کد خبر: 4202407
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

حضور پرشور در انتخابات تبیین‌کننده مردم سالاری دینی است

رئیس بسیج رسانه استان البرز گفت: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات از نقاط قوت و تبیین‌کننده مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است.

ابراهیم نوروزی‌فر، رئیس بسیج رسانه استان البرز

ابراهیم نوروزی‌فر، رئیس بسیج رسانه استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات از نقاط قوت و تبیین‌کننده مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است.

وی افزود: در جریان حضور مردم پای صندوق‌های رای، اصحاب رسانه یکی از مهم‌ترین رسالت‌ها را در تبیین مردم سالاری دینی درقالب انعکاس حقیقت حضور و مشارکت پرشور آنان دارند.

این مسئول بیان کرد: جمهوری اسلامی به معنای مقبولیت و مشروعیت است مقبولیتی که رای حداکثری مردم آن را تایید و اسلامیت برگرفته از شرایع دینی است به ویژه التزام به اصل ولایت فقیه که شاخصه باوری مردم در جریان انقلاب اسلامی است.

نوروزی‌فر گفت: نقش رسانه‌ها در کمک به مشارکت افراد جامعه در انتخابات با هدف حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی و کشور و باور به اهمیت جایگاه خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بسیار ویژه است از این رو انتظار می‌رود این مهم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رئیس بسیج رسانه استان البرز در خصوص راهبرد رسانه در دعوت به حضور حداکثری مردم به عرصه انتخابات گفت: از جمله اقداماتی که رسانه می‌تواند داشته باشد بیان پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف، به ویژه در بحث نظامی وفناوری است که هر یک از این شاخص‌ها در روشنگری و آگاهی سیاسی مردم موثر است.

خبرنگار: الناز دادمهر

انتهای پیام
captcha