دیدار همزمان مسئولان البرزی با بیش از ۵۰۰ نفر از ایثارگران
کد خبر: 4202343
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

دیدار همزمان مسئولان البرزی با بیش از ۵۰۰ نفر از ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان البرز به صورت همزمان با بیش از ۵۰۰ نفر از ایثارگران دیدار می‌کنند.

سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: بر اساس مصوبه شورای اداری البرز مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان باید از ۱۲ بهمن لغایت ۲۲ اسفند ماه به دیدار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مشرف شوند و به مشکلات این عزیزان رسیدگی کنند.

وی افزود: بر اساس این طرح و پیرو تأکیدات استاندار البرز، مقرر شد مدیران و مسئولان استان البرز در یک رزمایش مشترک روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفند ماه به‌طور همزمان با بیش از ۵۰۰ نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران البرزی دیدار و ضمن رسیدگی به مشکلاتشان از آنها تجلیل کنند.

رستمیان، مهم‌ترین هدف این طرح را تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عنوان و تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تکریم حضوری آنها یک مؤلفه بسیار مهم در راستای رضایتمندی ایثارگران و سیاست جدید بنیاد شهید است که باید نتیجه‌بخش و مؤثر باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها مکلف به اجرای این طرح هستند، مطرح کرد: در این راستا ساختاری مناسب تعریف شده تا این دیدارها مؤثر و کیفی انجام شود. بودجه این طرح نیز از محل یک درصد بند «و» دستگاه‌های اجرایی تأمین خواهد شد.

وی با اشاره به تعهد بنیاد شهید مبنی بر اجرای ۱۶ هزار و ۲۰۰ دیدار در برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲، گفت: در این راستا بنیاد البرز پیشرفت خوبی نسبت به سال گذشته داشته و تا به امروز بیش از ۱۴ هزار دیدار از دیدارهای تعهد شده در برنامه عملیاتی با کمک دستگاه‌های اجرایی انجام شده و مابقی نیز تا پایان سال انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha