حضور در پای صندوق‌های رأی یک تکلیف ملی است
کد خبر: 4202071
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
استاندار ایلام:

حضور در پای صندوق‌های رأی یک تکلیف ملی است

حسن بهرام‌نیا گفت: با وجود همه مشکلات و نارسایی‌ها، حضور در پای صندوق‌های رأی یک تکلیف ملی است.

حسن بهرام نیا، استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام امروز، هفتم اسفندماه در همایش نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی در این استان گفت: باید قدردان این نظام باشیم، این نظام یک نظام الهی است.

وی با بیان اینکه روحانیون پرچمدار دین اسلام هستند، افزود: همه باید در کنار روحانیون و دوستداران نظام، بیان‌گر دستاوردهای نظام در همه‌ حوزه‌ها باشیم. تاکنون ۴۵ سال از عمر این نظام می‌گذرد و هر سال مردم شاهد ارتقا جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان هستند.

بهرام‌نیا تصریح کرد: ایران اسلامی در حال حاضر جزو پنج کشور هسته‌ای، ۱۰ کشور پرتاب کننده‌ ماهواره به فضا و جزو شش کشوری در دنیاست که موجود زنده را به فضا پرتاب کرده است.

وی بیان کرد: حضرت امام‌ خمینی(ره) با همه وجود خود موجب به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی شد. قبل از وقوع انقلاب اسلامی، مستشاران نظامی که در این کشور خیمه زده بودند، از بیت‌المال مسلمین بهره می‌برند و در آن زمان مستشاران حقوق‌های هنگفت دریافت می‌کردند.

بهرام‌نیا افزود: علی‌رغم بیش از دو دهه تحریم‌های ناجوانمردانه جبهه استکبار علیه نظام اسلامی، اما روز به روز در حال پیشرفت و ارتقا هستیم و کسانی که دستاوردهای نظام را نفی کنند نیروهای پیاده نظام هستند. پس همان‌گونه که بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود اگر روایت‌گر دستاوردها نباشیم دشمنان دستاوردها را تحریف می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در ادامه به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: با وجود همه مشکلات و نارسایی‌ها، حضور در پای صندوق‌های رأی یک تکلیف ملی است.

انتهای پیام
captcha