۲ هزار و ۷۴۰ دقیقه مناظره انتخاباتی در کهگیلویه‌وبویراحمد ضبط شد
کد خبر: 4201658
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

۲ هزار و ۷۴۰ دقیقه مناظره انتخاباتی در کهگیلویه‌وبویراحمد ضبط شد

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه‌وبویراحمد از ضبط ۲ هزار و ۷۴۰ دقیقه مناظره انتخاباتی در صدا و سیمای مرکز استان خبر داد.

نشست شورای اداری استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، سیدجواد هاشمی، رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، چهارم اسفندماه در نشست شورای اداری استان، از اتمام ضبط مناظرات انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۷۴۰ دقیقه مناظره انتخاباتی در صدا و سیمای مرکز استان ضبط شد که همزمان با آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی از سه شبکه محلی و شبکه دنا پخش می‌شوند.

وی با قدردانی از تلاش‌های صدا و سیمای مرکز استان در ضبط مناظرات انتخاباتی، افزود: مردم از طریق مناظراتی با برنامه‌ها، رویکرد و نقطه نظرات کاندیدای انتخاباتی آشنا می‌شوند.تعیین اعضای شعب اخذ رای، انتخاب بازرسین و ناظرین انتخابات، نماینده بخشداران و فرمانداران انجام گرفته است و در حال آموزش این افراد هستیم.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: گزارشاتی از سوءگیری مدیران شهرستانی به ما می‌رسد، دو نفر از مدیران شهرستانی هفته گذشته عزل شدند تعدادی هم در کمیته تخلفات هستند و احتمالاً عزل شوند.

هاشمی در پایان با تأکید بر پایداری شبکه خدماتی در زمان برگزاری انتخابات، گفت: معاون عمرانی استانداری مدیریت شبکه خدمات را به عهده دارد که با قطعی آب، برق و تلفن مواجه نشویم.

انتهای پیام
captcha