5 اسفندماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت
کد خبر: 4200951
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

5 اسفندماه؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مهلت رسمی ثبت‌نام در بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تا پایان ۳۰ بهمن تعیین شده بود، اما سامانه تا پنجم اسفندماه برای ثبت‌نام باز است.

قرآن و عترت

راهین تک‌فلاح، رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از ثبت‌نام 800 نفر از دانشگاهیان در بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت(ع) وزارت بهداشت خبر داد و گفت: از اعضای هیئت علمی، اساتید، دانشجویان، کارکنان و جامعه بزرگ دانشگاهی دعوت می‌شود در فرصت باقیمانده تا پایان ثبت‌نام، در این رویداد بزرگ و مهم قرآنی شرکت کنند.

وی افزود: مهلت رسمی ثبت‌نام در این جشنواره قرآنی تا پایان ۳۰ بهمن تعیین شده بود، اما سامانه تا پنجم اسفندماه جاری برای ثبت‌نام باز است.

تک‌فلاح با بیان اینکه این جشنواره فرصتی است تا معارف قرآنی را در زندگی‌ جاری کنیم و شاهد خیرات و برکات آن در زندگی روزمره خود باشیم، گفت: هدف اصلی جشنواره قرآن و عترت(ع) انس و الفت دانشگاهیان با معارف قرآن و سیره معصومین(ع) و اعتلای اخلاق، ایمان و بصریت دینی است.

وی در پایان بیان کرد: این جشنواره در هشت بخش «آوایی، معارفی، پژوهشی، فناوری و تولیدات رسانه‌ای، ادبی، هنری» و بخش «ویژه و بین‌الملل» و ۵۶ رشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha