ثبت‌نام در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی ادامه دارد
کد خبر: 4200431
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۴:۳۸
در چهارمحال‌وبختیاری

ثبت‌نام در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی ادامه دارد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال‌وبختیاری از استقبال قابل توجه دانشگاهیان استان از نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت(ع) این دانشگاه خبر داد و گفت: ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد قرآنی همزمان با سراسر کشور تا ۲۳ اسفندماه ادامه دارد.

جشنواره قرآن و عترت

علی‌اکبر ترابی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اینکه ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت(ع) این دانشگاه در استان همزمان با سراسر کشور تا ۲۳ اسفندماه ادامه دارد، اظهار کرد: نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاه جامع علمی کاربردی در گروه‌های کارکنان و مدرسان و دانشجویان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در گروه کارکنان و مدرسان شرکت‌کنندگان در سه بخش آوایی، کتبی و پژوهشی و در گروه دانشجویی در هفت بخش آوایی، کتبی، پژوهشی، ادبی، فناوری و تولیدات رسانه‌ای و هنری می‌توانند ثبت‌نام و رقابت می‌کنند.

ترابی بیان کرد: علاقه‌مندان بخش آوایی این دوره از مسابقات می‌توانند در یکی از رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ یک، دو، پنج، ۱۰ و ۲۰ جزء پیوسته و حفظ کل، دعاخوانی، صحیفه سجادیه، مداحی و اذان ویژه آقایان شرکت کنند. 

وی تصریح کرد: دانشگاهیان علاقه‌مند برای اطلاع از جزئیات آیین‌نامه و رشته‌ها و نیز ثبت‌نام در نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی quran.uast.ac.ir مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان با بیان اینکه این دوره از جشنواره قرآن و عترت در سال تحصیلی جاری به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود، افزود: بر طبق آمار، تا پایان هفته قبل، دانشگاه علمی کاربردی استان در بخش دانشجویی پس از میزبان از لحاظ مشارکت در بخش دانشجویی پس از میزبان رتبه دوم را داشت و در بخش مدرسان و کارکنان نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داده و آمار ثبت‌نام‌شدگان از ۲۰۰ نفر فراتر رفته است.

ترابی در پایان گفت: سال گذشته و در هجدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی، «سجاد براتی» دانشجوی رشته مدیریت امور فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی فارسان پس از درخشش در مرحله کشوری این مسابقات، توانست رتبه نخست رشته دعاخوانی را در سی‌وهفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت(ع) دانشجویان کشور کسب کند.

انتهای پیام
captcha