اهدای ۱۱ نشان «نرجسانه» مسجد مقدس جمکران به بانوان شاخص و تاثیرگذار
کد خبر: 4200421
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

اهدای ۱۱ نشان «نرجسانه» مسجد مقدس جمکران به بانوان شاخص و تاثیرگذار

۱۱ بانوی فعال و تاثیرگذار در حوزه های مختلف در همایش بزرگ نرجسانه نشان نرجسانه مسجد مقدس جمکران را دریافت کردند.

به گزارش ایکنا از قم، همایش بزرگ نرجسانه همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه جشن بزرگ نیمه شعبان، با حضور خیل بانوان منتظر در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

از جمله بخش‌های این برنامه اهدای نشان نرجسانه به ۱۱ نفر از بانوان فرهیخته و فعال، اثرگذار و کنشگر اجتماعی به‌ویژه در عرصه‌های مرتبط با مهدویت بود.

فائزه عیسی اهل کشور کومورمادر سه فرزند، مسلط به زبان فرانسه، مترجم زبان عربی و فرانسه، کارشناس ارشد در رشته مدیریت آموزشی و دارای پنج اثر پژوهشی که با تبلیغ در فضای مجازی فیسبوک باعث تشرف ۲۰۰ نفر به مذهب شیعه شده است نخستین بانوی دریافت کننده نشان نرجسانه بود.

سامره ممداوا اهل روسیه مادر سه فرزند، دارای مدرک تحصیلی پرستاری که از مسیحیت به دین اسلام مشرف شده و هم اکنون مبلغ فعال مجازی به زبان‌های آذری، روسی و انگلیسی در فضای اینستاگرام، تلگرام و واتساپ است دیگر بانویی است که در این همایش نشان نرجسانه به ایشان اهدا شد.

خانم علاسوند مبلغ بین الملل حوزه زنان و خانواده، دارای آثار پژوهشی و کرسی‌های نظریه پردازی در حوزه زنان و خانواده، مادر شهیدان کریمی که سه شهید در زمان دفاع مقدس و یک شهید در حمله اخیر رژیم تروریستی اسرائیل در سوریه نثار انقلاب و اسلام کردند، دختر شهید آقازاده از شهدای اخیر حمله تروریستی سوریه، خانم سیدی معاون بانوان بنیاد فرهنگی اجتماعی خاتم الاوصیاء و مسئول بانوان جامعه ایمانی مشعر، فاطمه خسروی مسئول نهضت مواسات مادری دارای شبکه سه هزار نفره و دارای سه فرزند از دیگر بانوان شاخصی بودند که نشان نرجسانه به آن‌ها اهدا شد.

در این همایش همچنین از خانم رکن‌آبادی مشاور بین‌الملل و مسئول امور بانوان مجمع جهانی اهل بیت(ع) و خواهر شهید رکن آبادی، فاطمه قلعه نوعی، مادر ۳۸ ساله دارای چهار فرزند موفق دارای تحصیلات حوزوی، مشاور خانواده، دارای کلینیک مشاوره و خادم مسجد مقدس جمکران، زهرا خراسانی مادرطلبه ۲۵سال، دارای چهار فرزند و خادم مسجد مقدس جمکران و همچنین مادر شهید مشتاق السعیدی معروف به ابوتقوا فرمانده سابق تیپ ۱۲ حشد الشعبی که ۲۰ سال با اشغاگران آمریکایی مبارزه کرد با اهدای نشان نرجسانه تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha