تبلیغات انتخاباتی منجر به شورآفرینی در جامعه شود
کد خبر: 4200145
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

تبلیغات انتخاباتی منجر به شورآفرینی در جامعه شود

امام‌جمعه شهرکرد با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان و نیز قرار داشتن در آستانه آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: تبلیغات انتخاباتی باید منجر به شورآفرینی در کنار سلامت اجتماعی شود و همراه با رعایت تقوا و حفظ وحدت و ارزش‌های دینی باشد.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان امروز، ۲۷ بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه بر طبق احادیث یکی از ویژگی اهالی بهشت ترک نشدن نماز جمعه است، اظهار کرد: روز جوان نزدیک است و جوانان باید با الگوگیری از حضرت علی اکبر(ع)، قدم در راه تقوای الهی قرار دهند.

وی عبادت از روی یقین و کیفیت‌بخشی به عبادات با الگو گرفتن از حضرت علی بن ابی‌طالب(ع) را از ویژگی‌های راستین مسلمانان دانست و ادامه داد: سه ویژگی جامعه متمدن که باید توجه ویژه به آن شود، شبکه‌سازی در کنار عمق‌بخشی و وحدت‌آفرینی در جامعه است.

نکونام پر محتوا ساختن جامعه با فرهنگ اسلامی و سبک زندگی دینی را از راه‌های تحقق عمق‌بخشی در جامعه دانست و تصریح کرد: جامعه با فرهنگ جامعه‌ای است که دستورهای علوی در آن زنده باشد و جامعه ما با جدیت و فعال در این امور، هر کدام از مردم به نوبه خودشان نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی ضرورت جامعه هستند، تصریح کرد: این امر تا حدود قابل توجهی در جامعه ما با همکاری مردم در عرصه‌های اقتصادی شکل گرفته ولی هنوز راه زیادی مانده است تا به سرحد مقاومت برسیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شکرگزاری ۴۵ سالگی انقلاب را مسرت‌بخش و امیدآفرین ارزیابی و از مردم و مسئولان برگزاری این حرکت بزرگ فرهنگی و اجتماعی قدردانی کرد.

نکونام در ادامه با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان و نیز قرار داشتن در آستانه آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: تبلیغات انتخاباتی باید منجر به شورآفرینی در کنار سلامت اجتماعی شود و همراه با رعایت تقوا و حفظ وحدت و ارزش‌های دینی باشد.

وی همچنین برگزاری انتخابات خداپسند و به انجام رسیدن رأی‌گیری‌ها به صورت سالم و پاک را مهم دانست و گفت: نمایندگان خبرگان نمادی از تقوا هستند و اطرافیان و طرفداران آنها نیز باید شأن کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری را حفظ کنند.

انتهای پیام
captcha