اجلاسیه شهدای کارمند کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود
کد خبر: 4199995
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷

اجلاسیه شهدای کارمند کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری اجلاسیه ۱۴۶ شهید کارمند این استان خبر داد.

نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای کارمند استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، مسعود نوری، مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 25 بهمن‌ماه در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای کارمند استان، اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، بنابراین نباید اجازه دهیم یاد و خاطر این عزیزان از ذهن‌ها پاک شود.

وی با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی سرداران و شهدای استان در نیمه دوم سال آینده، افزود: در ذیل این کنگره یادواره‌ها و اجلاسیه‌های متعددی تهیه و تدارک دیده شده است که در همین راستا اجلاسیه ۱۴۶ شهید کارمند این استان نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: بیشترین شهید کارمند متعلق به جهاد کشاورزی، بسیج فرهنگیان و دانشگاه علوم پزشکی است، استانداری در دوران دفاع مقدس سه شهید تقدیم انقلاب کرد که برای هفته آینده اجلاسیه ای در خور شهدای استان تهیه و تدارک دیده شده است.

نوری اضافه کرد: خانواده شهدای کارمند سراسر استان برای حضور در این اجلاسیه در مرکز استان دعوت و مورد تجلیل قرار گیرند. آثار شهدای کارمند گردآوری شود، برای آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان آثار شهدای گردآوری و در معرض دید این قشر قرار داده می‌شود.

وی در پایان گفت: این استان در دوران جنگ تحمیلی به نسبت جمعیت بیشترین رزمنده را عازم جبهه و جنگ کرد و بیش از یک هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرد که این آمار خود بیانگر انقلابی بودن مردم غیور این استان است.

انتهای پیام
captcha