اعزام بیش از 7 هزار دانشجوی فارس به راهیان نور
کد خبر: 4199557
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

اعزام بیش از 7 هزار دانشجوی فارس به راهیان نور

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از اعزام بیش از هفت هزار دانشجو از این استان به اردوهای راهیان نور با شعار «هستیم فردا بالاتر» خبر داد.

اردوی راهیان نوربه گزارش ایکنا از فارس، سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس، امروز، 24 بهمن‌ماه در نشست ستاد راهیان نور بسیج دانشجویی فارس گفت: امروز دشمن تلاش‌های فراوانی به‌صورت شبانه‌روزی در عرصه جنگ شناختی و عملیات روانی علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی انجام می‌دهد و در همین راستا تلاش می‌کند تا ارزش‌ها و معارف دفاع مقدس نیز فراموش شود.

وی برپایی اردوهای راهیان نور را اقدامی برای مقابله با این تلاش دشمنان عنوان کرد و افزود: برای عمق‌بخشی به اردوهای راهیان نور برنامه‌ریزی شایسته‌ای احساس می‌شد که در این راستا اقداماتی در بسیج دانشجویی استان انجام شده است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس بر ضرورت استمرار اردوهای راهیان نور همراه با ابتکار و نوآوری تأکید کرد و افزود: تلاش می‌کنیم در سال جاری بیش از هفت هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان را به مناطق عملیاتی جنوب ایران در قالب اردوهای راهیان نور اعزام کنیم.

یوسفی با بیان اینکه این اردوها با شعار «هستم فردا بالاتر» اجرا می‌شوند، گفت: اردوهای راهیان نور دانشجویی این استان در بازه زمانی اول تا 19 اسفندماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شوند.

وی یادآور شد: دانشجویان اعزامی از استان فارس در قالب کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس شامل هویزه، طلائیه، شلمچه، سوسنگرد، علقمه، کانال کمیل، اروندکنار، فتح المبین، فکه، دهلاویه، بستان، بیمارستان‌های صحرایی و... بازدید خواهند کرد.

یوسفی در عین حال بر ضرورت همکاری سازمان‌های مختلف در این اردوها تأکید کرد و افزود: در صورت حمایت سایر دستگاه‌های اجرایی با فراهم کردن زیرساخت‌ها، امکانات، وسایل نقلیه و اسکان بیشتر، بسیج دانشجویی استان فارس آمادگی اعزام دانشجویان بیشتری را به مناطق عملیاتی و جنگی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور را دارد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در پایان ارتقای همبستگی، وحدت ملی و اجتماعی و تقویت حضور پرشور مردم در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی را از اهداف راهیان نور برشمرد و گفت: در اردوهای راهیان نور امسال بخشی از اردوها با ترکیب یک اردوی جهادی در مناطق نیاز به خدمت جهادی در خوزستان برگزار می‌شود که تلاش می‌کنیم در سال‌های آینده این سبک از راهیان نور بیشتر اجرا شود و با این شیوه جدید به دنبال تکریم مردم مقاوم مناطق عملیاتی و خطوط مقدم دفاع مقدس و کمک به سازندگی و کاهش محرومیت این مناطق هستیم.

انتهای پیام
captcha