تقویت روحیه مأموران پلیس با برپایی محافل انس با قرآن
کد خبر: 4199065
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
ادیانی مطرح کرد:

تقویت روحیه مأموران پلیس با برپایی محافل انس با قرآن

رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر انجام فریضه نماز اول وقت در مجموعه انتظامی تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های معنوی همانند محفل انس با قرآن در تقویت روحیه ماموران پلیس در انجام ماموریت‌ها بسیار موثر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایرانبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز، 21 بهمن در جلسه تبیین و نهضت روشنگری و در جمع مدیران و فرماندهان انتظامی فارس با بیان اینکه امنیت برای زندگی مردم و یک جامعه واجب و یکی از اصلی‌ترین نیازهای یک ملت است، تصریح کرد: با حضور موثر پلیس در کشور، مردم راحت به امورات شبانه‌روزی خود می‌رسند.

وی در خصوص اهمیت کار پلیس در جامعه، بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه مجموعه انتظامی حفظ نظم و امنیت عمومی و ارتقای احساس امنیت هموطنان به عنوان بستر توسعه است.

ادیانی با بیان اینکه در زمینه معنویت دو نگاه وجود دارد، گفت: یک دسته افراد به بهانه فعالیت‌های اجتماعی معنویت را کنار می‌گذارند و عده‌ای دیگر به بهانه معنویت، از امور اجتماعی باز می‌مانند که هر دو آنها انسان‌های کاملی نیستند.

وی بر انجام فریضه نماز اول وقت در مجموعه انتظامی تاکید کرد و گفت: ظرفیت‌های معنوی همانند محفل انس با قرآن در تقویت روحیه ماموران پلیس در انجام ماموریت‌ها بسیار موثر است.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: در میان ماموریت‌هایی که مجموعه انتظامی در کشور انجام می‌دهد مردم  ما را قبول دارند و با پلیس مشارکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما در میدان عظیم و بصیر ماموریت‌های اجتماعی هستیم، تصریح کرد: بخشی از کار سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروهای فراجا، نظارت بر اجرای ماموریت‌های پلیس مطابق با موازین شرعی است.

ادیانی با اشاره به اینکه فرهنگ جهاد و شهادت باید ترویج شود، بیان کرد: شهدا از جمله شهید سردار کورش بازیار که هفته گذشته در استان فارس به خیل عظیم شهادت نائل آمد، نمونه اقدام عملی امر به معروف و نهی از منکر هستند.

انتهای پیام
captcha