تالار چند منظوره شهید سید مرتضی آوینی در گلستان افتتاح شد
کد خبر: 4198753
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳

تالار چند منظوره شهید سید مرتضی آوینی در گلستان افتتاح شد

استاندار گلستان، با بیان اینکه راه اندازی تالار چند منظوره شهید آوینی نماد کار شبکه‌ای و ائتلافی بوده، گفت: تمامی اقدامات با همگرایی مردمی، فراقوه‌ای، حاکمیتی و ایجاد شبکه تعاون شکل خواهد گرفت لذا نیاد بگذاریم دشمنان خللی در وحدت میان مردم ایجاد کنند.

علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، آیین افتتاح تالار چند منظوره شهید سید مرتضی آوینی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گلستان روز گذشته، 18 بهمن ماه با حضور استاندار گلستان، مسئولان استانی، هنرمندان و مردم شریف گرگان برگزار شد.

علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان، ضمن تبریک مبعث پیامبر اکرم(ص) و چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: راه اندازی این تالار چند منظوره نماد کار شبکه‌ای و ائتلافی بوده و تمامی اقدامات با همگرایی مردمی، فراقوه‌ای، حاکمیتی و ایجاد شبکه تعاون شکل خواهد گرفت.

استاندار گلستان با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی بعد از سفر دوم از استان گلستان از وحدت موجود در استان تقدیر کردند، ادامه داد: هرجا وحدت و همگرایی باشد عزت، شوکت و عظمت شکل گرفته و همه دلسوزان استان باید با هرکسی که بخواهد خللی به وحدت میان مردم ایجاد کند، دشمن باشند.

زنگانه با تأکید بر اینکه به لطف دولت سیزدهم و حمایت رئیس جمهور بن‌بست‌شکنی‌های بزرگی در استان گلستان شکل گرفته است، تصریح کرد: احیای خلیج گرگان با بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار تا به امروز از جمله این بن‌بست‌شکنی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه چشم‌انداز ترسیم شده برای افق ۱۴۰۴ استان، سرمایه‌گذاری ۲۲۴ همتی بوده که تا قبل از دهه فجر امسال به بیش از ۱۶۳ همت رسیده است، اظهار کرد: منابع موجود در استان گلستان به‌صورت عادلانه توزیع شده و ضریب جینی در روستاها از ۳۶ به ۳۴ صدم رسیده و چشم انداز ما ارتقا به 32 صدم است.

استاندار گلستان گفتمان‌سازی را امری ضروری برشمرد و گفت: امروز در عرصه دفاع مطهر، هنرمندان افسران دفاع مطهر در برابر جنگ نرم دشمن بوده و باید به همه هشدار بدهند تا مورد شبیخون فرهنگی دشمنان قرار نگیریم.

در پایان این مراسم از تابلوی نقاشی حماسه ۱۶ دی ۱۳۵۷ روستای گز غربی اثر هنرمند بندرگزی خانم عاطفه فلاح رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha