پایان سی‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران
کد خبر: 4198087
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

پایان سی‌و‌پنجمین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران

سی‌و‌پنجمین دوره مسابقات سراسری بنیاد شهید و امور ایثارگران که از 8 بهمن به میزبانی مشهد آغاز شده بود، امروز به کار خود پایان می‌دهد.

پایان سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگرانبه گزارش ایکنا، سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران که با حضور 500 متسابق در بخش بانوان و آقایان به میزبانی مشهد مقدس از 8 بهمن آغاز شده بود، امروز دوشنبه 16 بهمن به کار خود پایان می‌دهد.

بخش بانوان این دوره از مسابقات از 8 تا 11 بهمن با حضور 300 متسابق  برگزار شد و از 13 تا 16 بهمن نیز با حضور 200 متسابق در بخش آقایان، این رقابت قرآنی به کار خود ادامه داد.

براساس آخرین اخبار دریافت شده در بخش بانوان رشته حفظ 5 جزء همسران، مرضیه زرتابی؛ حائز رتبه دوم و رشته حفظ 5 جزء فرزندان بالای 18 سال، انعام بخرد؛ حائز رتبه دوم و رشته قرائت تحقیق همسران، زهره نوده‌فراهانی؛ حائز رتبه اول از شهر تهران شدند.

یادآور می‌شود، سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن بنیاد شهید و امور ایثارگران در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار شد. در مرحله شهرستانی بیش از هفت هزار نفر، در مرحله استانی سه هزار نفر و در مرحله کشوری نیز ۵۰۰ نفر با یکدیگر در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء و قرائت تحقیق به رقابت با یکدیگر پرداختند. 

انتهای پیام
captcha