برگزاری برنامه‌های تبیینی در مدارس سمنان
کد خبر: 4196612
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

برگزاری برنامه‌های تبیینی در مدارس سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان از برگزاری برنامه‌های تبیینی در مدارس استان در آستانه دهه فجر و انتخابات مجلس و خبرگان رهبری خبر داد.

جمال وزیری مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، جمال وزیری، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، صبح امروز، 9 بهمن‌ماه در دیدار با امام جمعه بسطام در خصوص برنامه‌های دهه فجر و انتخابات گفت: در این راستا برنامه‌های تبیینی در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دیدار تبیینی روز گذشته با حضور رأی اولی‌ها و با سخنرانی استاندار سمنان در سالن شهید مطهری افزود: این دست برنامه‌ها تا انتخابات در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان به تأثیرگذاری برنامه‌های تبیینی در مجموعه مدارس استان اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش، دستگاهی فراسازمانی است که با وجود تمام مشکلات با حمایت ائمه جماعت، بخشداران، فرمانداران فعالیت‌هایش را اجرایی می‌کند.

وزیری با تأکید بر اینکه امروز نقطه برنامه‌ریزی دشمن، مدرسه است که الزامی است تمام دستگاه‌ها پای کار تعلیم و تربیت قرار گیرند متذکر شد: تلاش بر این است تا هم‌صدایی در مجموعه آموزش و پرورش و ارتباطش با تمامی سازمان‌ها برقرار شود و هرکس به سهم خودش در این زمینه به ایفای نقش بپردازد.

به گفته وی رضایت‌مندی مردم از نظام، حفظ سلامت و امنیت دانش‌آموزان اولویت مهم آموزش و پرورش است که در ان راستا الگودهی معنوی و تربیتی به دانش‌آموزان استان یک ضرورت است که باید رفتار و عمل توأمان باشد.

انتهای پیام
captcha