حضور ۱۶ نماینده چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن بنیاد شهید
کد خبر: 4196527
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

حضور ۱۶ نماینده چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن بنیاد شهید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه مرحله کشوری سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم بنیاد شهید و امور ایثارگران از هشتم بهمن‌ماه در مشهد مقدس آغاز شده است از حضور ۱۶ نماینده این استان در این رویداد قرآنی خبر داد.

مسابقات قرآن

اسماعیل عسگری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اعلام اینکه مرحله کشوری سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم بنیاد شهید و امور ایثارگران از روز گذشته هشتم بهمن‌ماه در مشهد مقدس آغاز شده است، اظهار کرد: در این رویداد قرآنی از ۸ تا ۱۱ بهمن‌ماه بانوان و از ۱۳ تا ۱۶ بهمن‌ماه نیز آقایان راه یافته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که از چهارمحال و بختیاری ۱۶ نفر شامل ۸ آقا و ۸ خانم حضور دارند.

وی با ذکر اینکه این مسابقات در رشته‌های مفاهیم و تفسیر، قرائت تحقیق، حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل برگزار می‌شود، ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این رویداد قرآنی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همسران و فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران استان هستند که در رده‌های مختلف سنی در این رقابت شرکت کرده‌اند. 

عسگری بیان کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات قرآن کریم با حضور ۱۵۰ متسابق در شهریورماه در دو حوزه شهرکرد و بروجن برگزار شد با این توضیح که متسابقان اردل، لردگان و بروجن در شهر بروجن و متسابقان شهرکرد، بن و فارسان در شهر شهرکرد در این مسابقات شرکت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در پایان گفت: در سطح استان تعداد ۹۲ کلاس قرآن در حسینیه‌ها و منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود که جمعیتی بالغ بر ۱۴۰۰ قرآن‌آموز را تحت آموزش قرار می‌دهند.

انتهای پیام
captcha