دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در خراسان‌شمالی پایان یافت
کد خبر: 4196473
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴

دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در خراسان‌شمالی پایان یافت

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی از پایان یافتن دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویان ایران در مرحله استانی خبر داد و گفت: این مسابقات، با قهرمانی تیم دانشگاه علوم پزشکی اسفراین به پایان رسید.

دوازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در خراسان‌شمالی پایان یافتبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان‌شمالی، الهام آزادزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی با بیان اینکه دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با شرکت 20 تیم دانشجویی از دانشگاه‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: با برگزاری مرحله فینال و رده‌بندی این مسابقات، تیم دانشگاه علوم پزشکی اسفراین قهرمان شد.

وی افزود: مرحله فینال با رقابت تیم‌های علوم پزشکی اسفراین و تیم شهید تهرانی‌مقدم دانشگاه تربیت معلم با گزاره "تحریم انتخابات به هر دلیلی که باشد موجب تضعیف مردم‌سالاری است"  برگزار شد که تیم "علوم پزشکی اسفراین" اول، تیم "شهید تهرانی‌مقدم" دانشگاه تربیت معلم دوم، تیم "پیروان حقیقت" تربیت معلم سوم و تیم "تسنیم" دانشگاه بجنورد در سکوی چهارم ایستاد و به‌عنوان تیم اخلاق برگزیده شد.

اسامی تیم‌های برگزیده مسابقات به شرح ذیل اعلام شد:

تیم‌ علوم پزشکی اسفراین: مینا دهقانی، مریم افسری، فاطمه خاوری، فاطمه همتی

تیم شهید تهرانی‌مقدم: سیدعلی هاشمی، محمد طوسی، محمدحسین پریزاده، رضا دشتی

تیم پیروان حقیقت تربیت معلم: محمد سعیدی، یونس کدخدازاده، امیرحسین غلامی، محمد رضایی

تیم تسنیم دانشگاه بجنورد: لیلا محبی، زینب صاحبکار، مهشید الهی، زهرا قاسمی

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان شمالی در ادامه گفت: هدف در این مسابقات، تحقق مباحثه ای رودرو، منطقی و روشمند بر مبنای تحقیقات علمی با نگاهی نقادانه است، در این راستا با فراهم‌سازی محیطی امن برای بیان آزادانه و ناصحانه اندیشه‌ها در محیط های علمی و دانشگاهی برای تقویت و نهادینه‌سازی سبک اسلامی و ایرانی تعامل گفتمانی در فضایی آرام، عقلانی و منطقی تلاش شده است.

آزادزاده گفت: تلاش می‌شود با تقویت ساز و کار تولید اندیشه در این مسابقات، به سمت تولید محتوا و گفتمان‌سازی محتوایی پیش رویم.

وی در رابطه با امتیازات شرکت در این مسابقات، بیان کرد: اهدای جایزه نقدی به سه تیم برتر، راهیابی تیم برتر به مسابقات کشوری و اهدای گواهی حضور به شرکت‌کنندگان در مسابقه از جمله امتیازات شرکت در این مسابقه است.

انتهای پیام
captcha