ثبت‌نام 1200 لرستانی در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت
کد خبر: 4196067
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

ثبت‌نام 1200 لرستانی در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

رئیس ستاد برگزاری جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ثبت‌نام یک هزار و 200 نفر از اعضای نظام سلامت این استان اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان در بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت خبر داد.

مهناز مردانی، رئیس ستاد برگزاری بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مهناز مردانی، رئیس ستاد برگزاری بیست‌و‌هشتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ششم بهمن‌ماه ضمن ابراز خرسندی از شور اشتیاق دانشگاهیان برای حضور در این دوره از جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اظهار کرد: با اعلام رسمی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآن و عترت تا پایان بهمن‌ماه جاری تمدید شد.

وی با دعوت مجدد از اساتید، دانشجویان و کارکنان علاقه‌مند و توانمند افزود: جشنواره قرآن و عترت در مجموع با 71 رشته مختلف در هفت بخش آوایی، معارفی، هنری، ادبی، فناوری و تولیدات رسانه‌ای، پژوهشی و بین‌الملل بزرگ‌ترین رویداد قرآنی وزارت بهداشت به‌شمار می‌رود و با توجه به تعدد رشته‌های پیش‌بینی‌ شده، ظرفیت بهره‌گیری از همه استعدادهای قرآنی، علمی و فرهنگی را دارد.

مردانی ادامه داد: برای مرحله دانشگاهی این جشنواره، جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده است و با توجه به بالا بودن سطح آن نسبت به بسیاری از جشنواره‌های قرآنی، علاقه‌مندان با مشارکت فعال در هر یک از رشته‌ها، می‌توانند یک رقابت تمام عیار را تجربه کرده و توانمندی‌های خود را به خوبی محک بزنند.

وی همچنین با اعلام به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های اجرایی معاونت فرهنگی و دانشجویی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره قرآن و عترت تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شرکت‌کنندگان در رشته‌های بخش آوایی، در دهه اول اسفندماه به رقابت با یکدیگر در مرحله دانشگاهی خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: آزمون مرحله دانشگاهی رشته‌های بخش معارفی، 14 و 15 اسفندماه سال‌ جاری برگزار خواهد شد. آثار تولید شده در رشته‌های هنری، ادبی، فناوری و تولیدات رسانه‌ای و پژوهشی، مستقیماً در مرحله سراسری داوری خواهند شد و می‌بایست حداکثر تا یکم اسفندماه سال جاری به معاونت فرهنگی و دانشجویی تحویل شوند و همچنین دانشجویان بین‌الملل نیز به‌طور اختصاصی در 15 رشته پیش‌بینی شده در تاریخ‌های مذکور به مشارکت در این جشنواره خواهند پرداخت.

یادآور می‌شود، ثبت‌نام در بیست‌وهشتمین قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق سامانه مرکز قرآن و عترت این وزارتخانه و از طریق لینک https://quran.behdasht.gov.ir/qe_reg_work انجام می‌شود و علاقه‌مندان در صورت ایجاد هرگونه سؤال و یا ابهام می‌توانند از طریق شماره 06633120206 با دبیرخانه این جشنواره در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha