اهدای زمین 3 هزار مترمربعی برای ساخت مدرسه در سروآباد
کد خبر: 4195938
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

اهدای زمین 3 هزار مترمربعی برای ساخت مدرسه در سروآباد

مدیر آموزش‌و‌پرورش شهرستان سروآباد از اهدای زمین به آموزش و پرورش در روستای «حسین‌آباد» سروآباد خبر داد و گفت: واگذاری زمین ۳ هزار مترمربعی برای احداث مدرسه در روستای حسین‌آباد سروآباد نشان از دغدغه‌مندی در تعلیم و تربیت مردمی دارد.

مردم روستای حسین‌آباد در سروآباد

به گزارش ایکنا از کردستان، در ادامه مشارکت‌های مردمی و ورود جدی خیرین استان به موضوع مدرسه‌سازی، این بار در شهرستان سروآباد دهیار و شورای روستای حسین‌آباد این شهرستان با حضور در دفتر محمد‌علی جهانی، مدیر آموزش‌و‌پرورش، قطعه زمینی را جهت ساخت مدرسه و احداث زمین چمن مصنوعی برای روستا در اختیار آموزش‌و‌پرورش قرار دادند.

دلسوز خالدی، مدیر آموزش‌و‌پرورش سروآباد با بیان اینکه حرکت زیبا و ارزشمند اهالی روستای حسین‌آباد با اهدای زمین ۳ هزار مترمربعی برگفته از دغدغه‌مندی و احساس مسئولیت این روستا نسبت به امر مقدس تعلیم و تربیت است، گفت: مشارکت‌های مردمی، راه پیشرفت کشور را هموارتر کرده است.

وی افزود: روستای حسین آباد با تعداد ۱۵۰ دانش آموز دوره ابتدایی و ۸۰ دانش آموز دوره متوسطه یکی از پرجمعیت‌ترین روستاهای مرکزی شهرستان بوده و فزونی جمعیت و موقعیت جغرافیایی آن که به نوعی دروازه ورود به اورامان است، سبب نیازمندی آن به مدرسه دیگر شده است.

مدیر آموزش‌و‌پرورش سروآباد یادآور شد: در چند ماه اخیر حسین آباد، پس از دره‌کی دومین روستای سروآباد است که مردم آن سخاوتمندانه و دغدغه‌مندانه در امر تعلیم و تربیت مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha