جشنواره بین‌المللی «صبح» در مسیر تقویت ارتباطات رسانه‌ای قرار گیرد
کد خبر: 4195587
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای «صبح»:

جشنواره بین‌المللی «صبح» در مسیر تقویت ارتباطات رسانه‌ای قرار گیرد

محسن یزدی گفت: اگر جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای «صبح» در مسیر تقویت ارتباطات رسانه‌ای قرار بگیرد کار خود را انجام داده است.

جشنواره «صبح» باید ببر در مسیر تقویت ارتباطات رسانه‌ای قرار گیردبه گزارش خبرنگار ایکنا، نشست خبری دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای «صبح» با حضور محسن یزدی، دبیر جشنواره رسانه‌ای صبح، امروز سوم بهمن در ساختمان هیسپان تی وی برگزار شد.

در ابتدای جلسه یزدی، گفت ما در زمان جنگ مشکلات بسیار داشتیم و حتی در تهیه سیم خاردار نیز با سختی روبرو بودیم شاید بتوان کمبودهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری امروزمان را با آن دوران مقایسه کرد.

وی افزود: وقتی می‌گوییم دچار مشکل رسانه‌ای هستیم، می‌گویند مگر شما تافته جدا بافته هستید، بله به لحاظ شرایط جغرافیایی و منطقه‌ای تافته جدابافته هستیم. شرایطی وجود دارد که گاهی امتیاز است و گاهی محدودیت‌هایی ایجاد کرده است. باید قبول کنیم که ما از خیلی پیش‌تر در میدان خیلی خوب عمل کرده و بهتر بوده‌ایم اما در رسانه خوب نبوده‌ایم. در فضای امروز اینکه بگوییم شرایط سخت است، حتماً هست اما باید افق نگاه را به آینده معطوف کنیم وگرنه محکوم به شکست هستیم.

این مدیر رسانه تصریح کرد: رسانه‌های گروهی و حتی بازارهای بین‌المللی اطلاع‌رسانی شده و براساس قواعد مشخصی آثار بین‌المللی دریافت می‌شود. در نزدیکی رویداد جشنواره برنامه‌های تلویزیونی هم داریم. بحث رسانه بحث مهمی است پس باید تلاش شود و همه دست به دست هم دهند.

وی با بیان اینکه این جشنواره اگر در مسیر تقویت ارتباطات رسانه‌ای قرار بگیرد کار خود را انجام داده است، افزود: فیلم داستانی، مستند، برنامه تلویزیونی، گزارش خبری، برنامه رادیویی و پادکست از جمله قالب‌هایی است که شرکت کنندگان می‌توانند در هر بخش آثار خود را ارسال کنند. آخرین مهلت ارسال آثار نیز، بیستم فروردین‌ماه است.

دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای «صبح» در پایان بیان اینکه ارتباط با هنرمندان و گروه‌های مرجع و اشخاص متفکر از جمله رویکردهای این جشنواره است، گفت: جشنواره در سه بخش معاونت، بخش آزاد و بخش ویژه فلسطین برگزار می‌شود. مهمانان خارجی و مهمانان ویژه داریم و ممکن است با توجه به بحث ویزا مواردی قطعی نشود که بعد از قطعیت اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha