۳۰۰ برنامه ویژه کودک و نوجوان در دهه فجر در گلستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4195583
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴

۳۰۰ برنامه ویژه کودک و نوجوان در دهه فجر در گلستان برگزار می‌شود

رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان از برگزاری ۳۰۰ برنامه ویژه کودک و نوجوان در دهه فجر امسال در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد.

غیناقی رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد. دهه فجر گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، الهه غیناقی، رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان امروز، ۳ بهمن در نشست خبری ستاد دهه مبارک فجر گفت: ۳۰۰ برنامه ویژه کودک و نوجوان در دهه فجر امسال در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان با بیان‌اینکه هدف ما ایجاد فضای شاد و با نشاط برای کودکان و نوجوانان در دهه فجر است، اظهار کرد: مهمترین برنامه ما حضور کودکان و نوجوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

غیناقی به برنامه‌های شاخص کمیته دهه فجر کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: مهراوه قصه‌گویی نامداران، دومین جشنواره سرود با همکاری دستگاه‌ها، جشنواره سبک زندگی ایرانی و اسلامی و رونمایی از کتاب نوقلمان از جمله برنامه‌های شاخص دهه فجر امسال است.

وی با بیان‌اینکه در دهه فجر امسال کانون زبان گمیشان و مرکز داشلی برون با همکاری خیرین افتتاح می‌شود، افزود: در دهه فجر نشست‌های عملی تخصصی با مربیان و خانواده‌ها برگزار و همچنین ۶ واحد سیار پیک امید برای مناطق محروم طراحی شده است.

انتهای پیام
captcha