معرفی دستاوردهای معنوی و قرآنی انقلاب از اهداف کمیته دهه فجر است
کد خبر: 4195325
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان:

معرفی دستاوردهای معنوی و قرآنی انقلاب از اهداف کمیته دهه فجر است

قدوسی‌زاده به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: معرفی دستاوردهای معنوی و قرآنی پس از انقلاب اسلامی و شناساندن مفاهیم و آموزه‌های قرآنی به قشر جوان از اهداف کمیته قرآن است.

محمد قدوسی زاده، سرپرست امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، جلسه کمیته قرآنی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان امروز، 2 بهمن ماه به همت اداره امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی گلستان با حضور اعضای کمیته در سالن سپهبد قاسم سلیمانی در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

محمد قدوسی‌زاده، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام جواد(ع)، گفت: براساس ابلاغیه شورای هماهنگی تبلیغات گلستان، دبیری کمیته قرآنی به اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی محول شد.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: معرفی دستاوردهای معنوی و قرآنی پس از انقلاب اسلامی، شناساندن مفاهیم و آموزه‌های قرآنی به قشر جوان و نوجوان که مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب و زمامداران قیام لله هستند، از اهداف این کمیته خواهد بود.

قدوسی‌زاده گفتمان‌سازی و جبهه سازی را از نکات ضروری برنامه‌ها برشمرد و افزود: براساس بیانیه گام دوم انقلاب با رویکرد خودسازی، جامعه پردازی و تمدن‌سازی انقلاب حول محور قرآن، 45 سالگرد پیروزی شکوهمند جمهوری اسلامی را در جهت انس بیشتر آحاد جامعه با قرآن و اهل‌بیت‌(ع)  جشن خواهیم گرفت.

وی «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» را شعار محوری کمیته قرآن دانست و بیان کرد: با مشورت و هم‌افزایی دستگاه‌های مرتبط در خصوص برنامه‌های تبلیغی و ترویجی، قرار بر این شد تا دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های پیشنهادی خودشان را در قالب تقویم زمانی تحویل کمیته قرآن دهند.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به کاروان قرآنی استانی در کنار دیگر برنامه‌هایی همچون کرسی تلاوت، جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، محافل انس با قرآن، ادامه داد: این کاروان که از سالگرد شهادت سردار سلیمانی با عنوان «چله قرآنی» با استفاده و بهره‌مندی از ظرفیت‌های استانی در سطح استان شروع شده و در 22 بهمن سال جاری خاتمه خواهد یافت.

قدوسی‌زاده از دوره‌های ضمن خدمت برای مربیان خبر داد و گفت: در این دوره به تبیین و تفسیر طرح اندیشه کلی انقلاب اسلامی مقام معظم هبری در قالب کارگاه‌های آموزشی با هدف ترویج مضامین و مفاهیم انقلاب اسلامی و سبک زندگی قرآنی در راستای تقویت و تربیت نیروهای جوان خواهیم پرداخت.

انتهای پیام
captcha