رسانه‌ها امیدآفرین باشند
کد خبر: 4194636
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴

رسانه‌ها امیدآفرین باشند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه رسانه‌ها باید امیدآفرینی را در دستور کار قرار دهند، افزود: امروز رسانه‌ها عمارگونه به میدان تبیین بیایند تا بتوانیم امید را در جامعه ترویج کنیم.

حجت الاسلام دیباجی نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان

 به گزارش ایکنا از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی، نماینده ولی فقیه در سپاه استان ، عصر روز گذشته، 28 دی در جریان رویداد رسانه‌ای جام امید در سالن شهید بسطامی سپاه استان با اشاره به نزدیکی انتخابات یازدهم اسفند گفت: رسانه یکی از ابزارهای قوی در دست نظام سلطه برای بیان روایت‌های مطلوب استکبار است.

وی افزود: نظام سلطه با استفاده از رسانه ضعف‌های خود را پوشانده و در ازای آن، تلاش دارد تا در بین مردم جوامع اسلامی نفوذ کند که در این راستا رسانه ابزار پرقدرت در دست استکبارگران است و متأسفانه ما آن‌طور که باید و شاید در این زمینه قوی نیستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان با تأکید بر اینکه سیاه‌نمایی یکی از حربه‌های دشمنان علیه حضور مردم در صحنه‌هاست متذکر شد: رسانه‌ها امروز باید نقش عمار گونه‌ای برای نظام اسلامی داشته باشند.

دیباجی با بیان اینکه در آستانه انتخابات و بزرگ‌نمایی مشکلات حربه دشمنان علیه ملت ایران است، یادآور شد: منکر مشکلات نیستیم اما این طور نیست که مشکلات اقتصادی ما رفع شدنی نباشد.

به گفته وی؛ امروز تمام دنیا با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند اما غرب تلاش دارد که نقاط ضعف خود را بپوشاند که بر این اساس دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از طریق ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان متذکر شد: رسانه‌ها باید امیدآفرینی را در دستور کار قرار دهند، که امروز رسانه‌ها عمارگونه به میدان تبیین بیایند تا بتوانیم امید را در جامعه ترویج کنیم. رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولتمردان تلاش کردند که اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان را بیان کنند که این نشان می‌دهد که در جهاد تبیین حتی معظم له هم در میدان حضور دارند.

وی با بیان اینکه ایشان با این کار تلاش داشتند که به همه بگویند که در راستای تبیین دستاوردهای نظام همه باید در میدان حضور داشته باشند، ابراز کرد: امروز زمانی است که همه رسانه‌ها باید در زمینه تبیین به میدان بیایند.

انتهای پیام
captcha