رمز و راز سعادت در مکتب امام حسین(ع) است
کد خبر: 4194056
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

رمز و راز سعادت در مکتب امام حسین(ع) است

شهید سیدجعفر خراسانی از شهدای سرافراز خطه دارالارشاد اردبیل در وصیت‌نامه خود آورده است: ما رمز و راز رسیدن به سعادت و رستگاری را در مکتب رهایی‌بخش و انسان‌ساز امام حسین(ع) آموختیم.

رمز و راز سعادت در مکتب امام حسین (ع) استبه گزارش ایکنا، به نقل از دفاع پرس، میرجعفر خراسانی‌مقدم از سرداران شهید استان اردبیل فرزند میرداود، سوم مرداد ۱۳۳۶ در اردبیل به دنیا آمد. وی در مبارزات انقلابی مردم اردبیل، حضور پررنگ داشت و بعد از شروع جنگ تحمیلی در قالب گروه جنگ‌های نامنظم شهید چمران در لبنان و سپس در جبهه‌ها حضور یافت و سرانجام در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۶۰ در منطقه سبحانیه بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل آمد.

در فرازی از وصیت‌نامه این شهید والامقام آمده است:

«شاگردان مکتب امام حسین(ع) با نیروی ایمان، نفس سرکش خویش را مهار نمودند و خود را اسیر و بنده هوا‌ها و غرایز حیوانی نگردانیدند.

با اتکا به نیروی لایزال الهی موانع را یکی پس از دیگری از سر راه برداشته و برای رسیدن به هدف ذره‌ای سستی و رخوت به خود راه ندادیم. به‌جای آنکه به سختی‌ها و مشکلات بین راه بیندیشیم تمام عقل و اندیشه خود را متوجه هدف نمودیم. در این برهه از زمان به ندای رهبرمان لبیک گفته و در راه اسلام انقلابی جهاد خواهم کرد.

ما رمز و راز رسیدن به سعادت و رستگاری را در مکتب رهایی‌بخش و انسان‌ساز امام حسین (ع) آموختیم. امروز همه جوانان ما موظفند که جبهه‌ها را گرم نگهدارند و به جبهه‌ها بیایند.»

انتهای پیام
captcha