نظام تربیتی دختران انقلاب متکی بر آموزه‌های الهی است
کد خبر: 4194044
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

نظام تربیتی دختران انقلاب متکی بر آموزه‌های الهی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه عمده نظام تربیتی دختران انقلاب اسلامی براساس آموزه‌های الهی است، گفت: هم‌افزایی تشکل‌های دینی فعال در تقابل با حاکمیت شیطان و نظام استکبار است.

حجت الاسلام مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات استان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی، در اجلاسیه استانی مدیران تشکل‌های فعال تعلیم و تربیت دختران گیلان که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد، با اشاره به آیه وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا، اظهار کرد: این آیه باید در زندگی مؤمنانه افراد بارها تکرار شود.

وی با بیان اینکه برای خداوند متعال اهمیت دارد که اهل ایمان متفرق نباشند، افزود: اهل ایمان باید برای تحقق حاکمیت الهی اثرگذار باشند. خیلی‌ها علاقه دارند در تقابل با حرکت‌های دشمن حرکت کنند.

مهدوی با بیان اینکه عمده نظام تربیتی دختران انقلاب اسلامی براساس آموزه‌های الهی است، تصریح کرد: هم‌افزایی تشکل‌های دینی فعال در تقابل با حاکمیت شیطان و نظام استکبار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه رسیدن به وحدت پایدار و اثرگذار دارای شرط اساسی وحدت است، افزود: راهبرد اصلی در بسیاری از جلساتی که برای رسیدن به وحدت عمل برگزار می‌شود به فراموشی سپرده می‌شود.

مهدوی با بیان اینکه زن از نگاه شریعت و دین ما بهشت‌ساز است، گفت: زنان از جایگاه ویژه خود غافل هستند؛ اهل ایمان باید در این فکر باشند که در کنار هم بودن‌شان دارای برکت است.

انتهای پیام
captcha