رونمایی از نرم افزار جامع طلاب خراسان‌شمالی
کد خبر: 4193604
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

رونمایی از نرم افزار جامع طلاب خراسان‌شمالی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی گفت: نرم‌افزار جامع اطلاعات طلاب استان موسوم به «سامانه نجات» به‌زودی رونمایی می‌شود.

حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالیحجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: طراحی سامانه نرم‌افزار جامع اطلاعات طلاب با عنوان «نجات» یکی از دغدغه‌های عملیاتی است و رونمایی نهایی این نرم‌افزار در فرایند آزمون قرار دارد و انتخاب متولی برای به‌روزرسانی داده‌ها و اطلاعات در دستور کار قرارگرفته است.

وی ادامه افزود: در محرم امسال تمام روستاهای بالای 50 خانوار استان خراسان‌شمالی تحت پوشش فعالیت‌های تبلیغی طلاب قرار گرفت که این همت از سوی شبکه تبلیغ استان قابل‌تقدیر است.

رفیعی خاطرنشان کرد: انجام فعالیت‌های تبلیغی در مدارس از سوی آموزش‌ و پرورش با استقبال خوبی همراه بوده و آثار ارزشمندی را در نهادینه‌سازی آموزه‌های معرفتی در میان نسل جوان امروزی داشته است.

وی افزود: با توجه به اینکه در برخی از روستاها امکان حضور مستمر مبلغ وجود ندارد، آمادگی اعزام کوتاه‌مدت مبلغان فراهم‌شده تا فرصت‌های تبلیغی در روستاهای کم برخوردار بیش‌ازپیش فعال شود.

انتهای پیام
captcha