اهمیت به واجبات؛ راهی برای گسترش فرهنگ دینی
کد خبر: 4193315
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
آیت‌الله دژکام بیان کرد:

اهمیت به واجبات؛ راهی برای گسترش فرهنگ دینی

نماینده ولی فقیه در استان فارس تأکید کرد: باید به واجبات دینی اهمیت داده شود تا فرهنگ دینی و مذهبی بسط یابد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس،‌ آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 20 دی‌ماه در نشست هم‌‌افزایی و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بهزیستی با کمیته امداد فارس گفت: باید به واجبات دینی اهمیت داده شود تا فرهنگ دینی و مذهبی بسط یابد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بر خلوص نیت و انجام کار برای رضای خدا تاکید کرد و گفت: امروز نیروهای کمیته امداد و بهزیستی فرصت کار برای خدا را دارند و باید خلوص نیت در انجام چنین اقداماتی داشت.

مدیرکل بهزیستی فارس نیز در این نشست گفت: نهادهای بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) هر دو مولود انقلاب هستند و با هدف توانمندسازی و حفظ کرامت انسانی جامعه هدف فعالیت می‌کنند.

محمدرضا هوشیار، تعهدات عاطفی و انسانی را زمینه‌ساز جذب افراد جهت خدمت در این دو نهاد عنوان کرد و عیار خدمت را در اخلاص برشمرد و افزود: با توجه به اینکه غفلت از سلامت اجتماعی، مرگ هنجارها و آسیب به اجتماع را در پی خواهد داشت، لذا ضرورت تشکیل دبیرخانه مشترک توانمندسازی و سلامت اجتماعی با فعالیت هر دو نهاد و عضویت دستگاه‌های مرتبط احساس می‌شود.

وی بر اعتمادسازی و جلب حمایت‌های خیرین هم تاکید کرد و گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی مابین هر دو نهاد از ظرفیت‌های هر دو دستگاه جهت خدمت‌رسانی بهتر استفاده خواهد شد.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: اجرای این برنامه زمینه‌ساز تبادل اطلاعات و تجربیات هر دو مجموعه است تا مدل‌های توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی هر دو نهاد را بررسی کنیم و در راستای خدمات‌رسانی بهتر به جامعه هدف استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha