معرفی خوزستانی‌های راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات قرآن بسیج
کد خبر: 4192723
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

معرفی خوزستانی‌های راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات قرآن بسیج

راه‌یافتگان خوزستانی به مرحله نهایی سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج معرفی شدند.

مسابقات قرآن بسیجبه گزارش ایکنا از خوزستان، راه‌یافتگان به مرحله نهایی سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج از سوی دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند. در این بین نام برگزیدگان خوزستانی این مسابقات به شرح زیر است:

در بخش آقایان در رشته ترتیل نوجوانان، حسین غبیشاوی، در رشته ترتیل بزرگسالان، یوسف عیاشی، در رشته اذان نوجوانان، امیرحسین اسفنده و در رشته تحقق نوجوانان، حسین سواری از استان خوزستان به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

همچنین در رشته حفظ کل بزرگسالان، ابراهیم ربیهاوی و در رشته حفظ 15 جزء رقابتی بزرگسالان حسن یزدانی‌فر از استان خوزستان موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

در رشته گروهی مدل دوم گروه عطر الکلام از خوزستان در میان راهیافتگان به مرحله نهایی معرفی شد.

در بخش بانوان در رشته تحقیق بزرگسالان، سحر شاسی و در رشته ترتیل بزرگسالان، سیده‌فاطمه موسوی به مرحله نهایی مسابقات بسیج راه یافتند.

در رشته حفظ 15 جزء رقابتی نوجوان، ریحانه سالمی، در رشته حفظ 15 جزء بزرگسالان، رقیه خزعلی‌زاده و در رشته حفظ کل بزرگسالان فائزه جلالی موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کنند. در بخش گروهی مدل دوم(حفظ گروهی سوره الرحمن) نیز گروه نورالهدی از خوزستان به مرحله نهایی راه یافت.

در بخش معارف در رشته حفظ و ترجمه دعای 20 صحیفه سجادیه بانوان، پروانه مهدوی و در بخش آقایان فیصل ربیهاوی موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کنند. در رشته حفظ و مفاهیم سوره ملک نیز مریم کربلایی‌رشید به مرحله نهایی راه یافت.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی رشته معارف به‌صورت آزمون شفاهی و آنلاین برگزار می‌شود. راه‌یافتگان به مرحله نهایی در این رشته نیاز به حضور ندارند و فقط کافی است در آزمون آنلاین شرکت کنند. آزمون در اول بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد و لینک آزمون‌ها در تاریخ 30 دی‌ماه به تمامی افراد ارسال خواهد شد. آزمون به‌صورت آنلاین و تصویری در بستر نرم‌افزار اسکای‌روم برگزار می‌شود.

در رشته ارائه 5 دقیقه‌ای مفاهیم سوره مبارکه ملک در بخش آقایان، مجید غریبی و علی خالدی به مرحله نهایی راه پیدا کردند. مرحله نهایی در این رشته به‌صورت ارسال فیلم است. افراد راه‌یافته به مرحله نهایی در این رشته نیز نیاز به حضور ندارند و فقط کافی است فیلم ارائه خود را به کمیته فنی مسابقات ارسال کنند.

در رشته معارفی و تدریس برتر نیز محمد دغاغله رتبه دوم در تدریس کتاب صراط و عبدالکریم دغاغله در رشته نامه 53 نهج‌البلاغه رتبه سوم را کسب کرد.

انتهای پیام
captcha