حادثه تروریستی کرمان نشان از خباثت و زبونی دشمن است
کد خبر: 4192023
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰

حادثه تروریستی کرمان نشان از خباثت و زبونی دشمن است

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با بیان اینکه حادثه تروریستی کرمان نشان از خباثت و زبونی دشمن است، گفت: تعداد بالای جان باختگان در این حادثه نشاندهنده این است که مردم ما همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و تا پای جان از آن دفاع خواهند کرد.

حجت‌اسلام محمدزاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگانحجت‌الاسلام سید محمدجواد محمدزاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ضمن تسلیت به مردم داغدار حادثه تروریستی کرمان در گفت‌ وگو با ایکنا از گلستان گفت: این حادثه تروریستی و به شهادت رساندن مردم عزیزمان نشان از خباثت و زبونی دشمن است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان در این عملیات جنایتکاران دو نکته را حائز اهمیت دانست و افزود: تعداد بالای جان باختگان در این حادثه نشاندهنده این است که مردم ما همواره پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و تا پای جان از آن دفاع خواهند کرد.

حجت‌الاسلام محمدزاده با اشاره به سخن حاج قاسم که فرمود«ما ملت شهادتیم»، ادامه داد: دشمن چه در غزه، لبنان و سوریه و چه در حادثه تروریستی کرمان همواره برای ملت ایران نقشه و توطئه داشته و از هر خباثت و دشمنی با این ملت دست برنخواهد داشت.

وی با محکوم کردن این جنایات، آمریکا و صهیونست کودک‌کش را عامل اصلی این تروریست‌ها دانست و اظهار کرد: جوامع استکباری از هیچ خشونتی برای دشمنی ابایی ندارد، به‌گونه‌ای که حتی در میان مردم مظلوم و بی‌دفاع که تنها به زیارت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی رفته بودند نیز بمب گذاشته و باعث کشته شدن آن‌ها می‌‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان با بیان‌اینکه در چله دوم انقلاب مردم بیدار و هوشیار بوده و همواره پای نظام و رهبری ایستاده‌اند، گفت: وظیفه ما نسبت به امام و رهبر و مکتب سلیمانی بیشتر از قبل بوده و باید با ولایتمداری و پیمودن راه شهدا در نابود کردن دشمن تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha