تولید صادرات محور در اولویت شرکت دخانیات باشد
کد خبر: 4191055
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

تولید صادرات محور در اولویت شرکت دخانیات باشد

نماینده ولی فقیه در کردستان با تأکید بر اینکه باید تولیدات شرکت دخانیات صادرات محور باشد، گفت: افزایش تولیدات شرکت دخانیات استان کردستان به جای مصرف داخلی، در اولویت صادرات قرار گیرد.

بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از شرکت دخانیات

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌ فقیه در کردستان امروز، 10 دی در بازدید از شرکت دخانیات استان کردستان گفت: شرکت دخانیات استان کردستان جزء ادارات بی‌حاشیه استان کردستان است لازم است قدر این همدلی و دوستی را بدانید.

وی با تأکید بر اینکه سیگار کشیدن را نمی‌شود ترویج و تبلیغ کرد، افزود: همه از آسیب‌ها و مضرات سیگار کشیدن آگاه هستند، به هر حال با توجه به استقبال برخی افراد از این محصولات، این تولیدات داخلی و کاری که شما انجام می‌دهید، قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با ابراز خرسندی از شروع به کار، کارخانه سقز به زودی در سطح این شهرستان بیان کرد: کاری کنید که ایجاد اشتغال برای جوانان استان در اولویت‌ این شرکت باشد.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به راه‌اندازی کارخانه و واحدهای مختلف در شهرستان‌ها لازم است، منافع اقتصادی این واحدها بیشتر برای استان باشد، افزود: اشتغال و توسعه اقتصادی مطالبه کنونی مردم استان است که با حمایت شرکت‌هایی مانند شرکت دخانیات و... امکان‌پذیر خواهد شد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با تأکید بر اینکه تولیدات شرکت دخانیات صادرات محور باشد، یادآور شد: افزایش تولیدات شرکت دخانیات استان کردستان به جای مصرف داخلی، در اولویت صادرات قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha