منزل ایثارگران مکتب‌خانه ولایتمداری و بصیرت است
کد خبر: 4190231
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

منزل ایثارگران مکتب‌خانه ولایتمداری و بصیرت است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل منزل ایثارگران را به منزله مکتب‌خانه ولایتمداری و بصیرت دانست و تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به عنوان صاحبان و مدافعان نظام و انقلاب، همواره با منش و گفتار خود مروّج غیرت و جوانمردی هستند.

دیدار با ایثارگرانبه گزارش ایکنا، به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل، در راستای تکریم ایثارگران و ترویج فرهنگ فاخر ایثار و شهادت، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، پنجم دی‌ماه، با خانواده شهید والامقام «علی دادبخش» دیدار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این دیدار، منزل ایثارگران را به منزله مکتب‌خانه ولایتمداری و بصیرت دانست و تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به عنوان صاحبان و مدافعان نظام و انقلاب، همواره با منش و گفتار خود مروّج غیرت و جوانمردی هستند و روایت‌های آنان از دوران جبهه و جنگ، درسی‌هایی بزرگ برای مسئولان و به ویژه نسل‌های جدید دارد.

وی تصریح کرد: والدین شهدای والامقام با به کارگیری فرهنگ عاشورا و سیره اهل‌بیت(ع)، در منازل خود شیرمردانی پرورش دادند که با حماسه‌آفرینی و قدرت ایمان، محاسبات دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را بر هم زدند.

نوری ادامه داد: با توجه به اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران ارزشمندترین داشته‌های خود را تقدیم نظام اسلامی کرده‌اند، بنابراین لازم است مسئولان نظام ضمن قدرشناسی و تجلیل از این قشر شریف، با حضور در منزل ایثارگران، مشکلات و خواسته‌های آنان را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام
captcha