تبریک مدیرعامل مؤسسه کشوری مهد قرآن به حجت‌الاسلام حسینی
کد خبر: 4189730
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

تبریک مدیرعامل مؤسسه کشوری مهد قرآن به حجت‌الاسلام حسینی

سیدمحمود چاوشی طی نامه‌ای، انتصاب حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمصطفی حسینی را به سمت دبیری شورای توسعه فرهنگ قرآنی تبریک گفت.

تبریک مدیر عامل مؤسسه کشوری مهد قرآن به حجت الاسلام حسینیبه گزارش ایکنا، متن نامه مدیرعامل مؤسسه کشوری مهد قرآن خطاب به حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمصطفی حسینی؛ دبیر جدید شورای توسعه فرهنگ قرآنی به شرح زیر است:

«سلام علیکم؛

با احترام و آرزوی توفیق روزافزون در سایه‌سار قرآن کریم، بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امید است با عنایت الهی و تحت توجّهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف با توجه به دارا بودن سابقه و مسئولیت‌های مدیریتی شاخص در عرصه‌های مختلف قرآنی کشور، در استفاده از تمامی ظرفیت‌ها از جمله مراکز و مؤسسات قرآنی مردم نهاد، در توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی در کشور و تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب مدظله‌العالی مبنی بر شکوفایی 10 میلیون حافظ قرآن موفق و مؤید باشید.

حضور جنابعالی در این جایگاه برای مؤسسه مهد قرآن، بارقه امید و آینده‌ای روشن و رو به جلو در امور قرآنی کشور را ایجاد کرد.

بعون الله العزیز الحکیم

سیدمحمود چاوشی»

انتهای پیام
captcha