قدرت‌نمایی حاج قاسم موجب شده هرجا نام ایران بیاید تن دشمن بلرزد
کد خبر: 4189497
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء:

قدرت‌نمایی حاج قاسم موجب شده هرجا نام ایران بیاید تن دشمن بلرزد

سردار عابد با تاکید بر ضرورت انتقال تفکر «ما می‌توانیم» به نسل‌های آینده گفت: تمامی پست‌ها و سمت‌ها رفتنی هستند و آنچه که باقی می‌ماند، کار سردار دل‌ها است که همه‌ دنیا را بیدار کرد و تا آخرین روز عمر خویش حتی یک لحظه هم ننشست و قدرت‌نمایی این شهید بزرگوار موجب شده است هرجا نام ایران اسلامی بیاید، تن دشمن بلرزد.

سردار عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار عبدالرضا عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، امروز، دوم دی ماه، در آئین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در دانشگاه تبریز اظهار کرد: همانطور که در زمان 8 سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمنی که از سوی کشورهای اروپایی و آمریکا به لحاظ امکانات و تجهیزات مسلح شده بود ایستادیم، امروز نیز قرارگاه با فعالیت‌های خود همه‌ شرکت‌های خارجی را متحیر کرده است.

وی وحدت و انسجام بین نیروهای مسلح و بسیج را رمز موفقیت کشور در جنگ تحمیلی عنوان و خاطرنشان کرد: شجره‌ طیبه‌ بسیج به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد و بسیجیان در عملیات‌های مختلف توان جمهوری اسلامی ایران را نشان دادند و  دانشجویان و دانش‌آموزان به صحنه آمدند.

عابد، در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان باکری، کاظمی و سلیمانی خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی هرجا که صحبت از لشگر سرافراز عاشورا به میان می‌آمد، دشمن حساب ویژه‌ای بر روی آن عملیات باز می‌کرد و شهیدان باکری و کاظمی همواره نقش مهمی در طراحی عملیات‌ها داشتند و اگر امروز شاهد امنیت ایران اسلامی هستیم، به پاس جانفشانی‌های سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، با اشاره به حوادث غزه نیز گفت: اکنون به برکت خون و نفس سردار سلیمانی، امکانات نظامی ارتش اسرائیل در مقابل رزمندگان اسلام با خاک یکسان شده است.

وی با تاکید بر ضرورت انتقال تفکر «ما می‌توانیم» به نسل‌های آینده، خاطرنشان کرد: تمامی پست‌ها و سمت‌ها رفتنی هستند و آنچه که باقی می‌ماند، کار سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی است که همه‌ دنیا را بیدار کرد و تا آخرین روز عمر خویش حتی یک لحظه هم ننشست و قدرت‌نمایی این شهید بزرگوار موجب شده است هرجا نام ایران اسلامی بیاید، تن دشمن بلرزد.

عابدی، در ارتباط با شیطنت‌های کشورهای خارجی در پروژه‌های مهم از جمله پالایشگاه ستاره‌ خلیج فارس و پارس جنوبی اظهار کرد: متأسفانه شرکت‌های خارجی پروژه‌ پالایشگاه ستاره‌ خلیج فارس را نیمه تمام رها کردند و این قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) بود که پروژه را تکمیل کرد و اکنون  روزانه ۴۵ میلیون لیتر بنزین در این پالایشگاه تولید می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ادامه داد: اکنون به کوری چشم دشمنان و به دلیل افرایش میزان مصرف، در حال احداث پالایشگاه جدیدی هستیم که امیدواریم آن را نیز تکمیل کنیم.

وی افزود: در پارس جنوبی نیز ۱۳ شرکت اروپایی در نیمه‌ راه پروژه‌ را رها کرده و رفتند و قرارگاه این پروژه را تکمیل کرد و اکنون روزانه ۱۶۸ میلیون متر مکعب گاز برداشت می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه امروز روز خدمت به مردم است، گفت: ما تا نفس در سینه داریم باید تلاش و خدمت کنیم و با توجه به اینکه بزرگ‌ترین ثروت ما نیروی انسانی است، باید هرچه در توان داریم تلاش کنیم.

عابد، با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای این قرارگاه در دانشگاه تبریز، گفت: قرارگاه و دانشگاه مکمل هم هستند و ما با جان دل به این دانشگاه آمدیم. متأسفانه عده‌ای اینگونه وانمود می‌کنند که قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) تمامی پروژه‌های عمرانی کشور را مال خود کرده است در حالیکه تنها ۴.۵ درصد از پروژه‌ها متعلق به قرارگاه است و ۹۵.۵ درصد مابقی به پیمانکاران بخش خصوصی به تعداد ۵ هزار شرکت با ۱۵۰ هزار پرسنل واگذار شده است.

وی در خاتمه با اشاره به اجرای ۲۲ پروژه‌ در استان، یادآور شد: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۴۵ نفر از آذربایجان شرقی در قرارگاه مشغول به کار هستند که از این تعداد ۱۵۷ سرباز هستند که ۵۳ سرباز از بین فارغ التحصیلان دانشگاه تبریز هستند.

انتهای پیام
captcha