عمل به وعده مهم‌ترین ویژگی‌ برای مسئولان نظام اسلامی است
کد خبر: 4189336
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

عمل به وعده مهم‌ترین ویژگی‌ برای مسئولان نظام اسلامی است

امام جمعه سنندج، عمل به وعده را از ویژگی‌های مهم برای مسئولان در نظام اسلامی دانست و گفت مسئولان وقتی وعده‌ای به مردم می‌دهند، به عهد خود وفا کنند.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، یکم‌ دی در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با تأکید بر ضرورت الگوگیری از سیره انبیا و اولیای الهی گفت: رسول اکرم(ص) مهربان‌ترین، دلسوزترین انسان نسبت به امت اسلام بودند و الگوگیری از سیره پیامبراکرم(ص) از سوی مسئولان موجب تحقق عدالت اجتماعی و رضایتمندی جامعه می‌شود.

وی ایمان و عمل صالح، تقوا و الگوبرداری از سیره پاک رسول‌الله و اهل‌بیت(ع) را سه بازوی نیرومند برای نزدیکی به خداوند متعال دانست و افزود: در این راستا تمام مسلمانان با الگوگیری از رسول اکرم(ص) و اهل بیت(ع) زمینه نزدیکی خود به خداوند متعال را فراهم کنند.

امام جمعه سنندج، عمل به وعده را از ویژگی‌های مهم برای مسئولان در نظام اسلامی دانست و بیان کرد: مسئولان وقتی وعده‌ای به مردم می‌دهند، باید به عهد خود وفا کنند چراکه تعهد مسئولان لازمه رشد و توسعه اسلام ناب محمدی را فراهم می‌آورد.

وی در ادامه با تبریک سالروز فرا رسیدن تأسیس ثبت‌احوال، هفته حمل و نقل و هفته سوادآموزی، اظهار کرد: ثبت‌احوال هویت یک ملت را نشان می‌دهد و کارکنان این‌ مجموعه از بدو تولد تا زمان مرگ با تک تک افراد جامعه ارتباط دارند.

ماموستا رستمی، از حمل و نقل نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه نام برد و گفت: اگر حمل و نقل پویا و مناسب وجود نداشته باشد اقتصاد فلج می‌شود.

وی افزود: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در ابعاد مختلف زمینه‌ساز رشد اقتصاد و پویایی صنعت گردشگری در استان می‌شود که خوشبختانه در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده است.

امام جمعه سنندج در پایان با اشاره به اهمیت افزایش نرخ باسوادی بین افراد جامعه گفت: براین اساس همه باید در راستای ریشه‌کنی کامل بیسوادی و ارتقای سطح علمی جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha