۱۷۱۳ بسته ویژه شب یلدا در بین خانواده زندانیان نیازمند آذربایجان غربی توزیع شد
کد خبر: 4189250
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

۱۷۱۳ بسته ویژه شب یلدا در بین خانواده زندانیان نیازمند آذربایجان غربی توزیع شد

مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی از توزیع بیش از یک هزار و ۷۱۳ بسته حمایتی ویژه خانواده زندانیان نیازمند در شب یلدا خبر داد.

توزیع بسته شب یلدابه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مراد فتحی، مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی، ۳۰ آذر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با مشارکت ۱۶ مرکز حمایتی خانواده زندانیان استان یک هزار و ۷۱۳ بسته حمایتی اعم از بن نقدی، خرید کالا و سبد معیشتی در آستانه شب یلدا در بین خانواده زندانیان نیازمند توزیع شد.

وی با اشاره به اجرای پویش مهربانی ویژه شب یلدا در استان آذربایجان غربی افزود: به همت خیّران و هیئت مدیره انجمن‌های حمایت زندانیان اقلام معیشتی و بسته‌های حمایتی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بین مددجویان تحت پوشش توزیع شد.

مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی ضمن قدردانی از اقدامات عالی انسان‌دوستانه مردم فهیم استان به اهدای ۲۱۰ بسته حمایتی توسط خیران کارآفرین به ارزش بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در بین مددجویان اشتغال به‌کار در واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان ارومیه اشاره کرد.

 وی همچنین با اشاره به میزان بهره‌مندی مددجویان واجد‌الشرایط مرخصی در ایام ویژه شب یلدا از اقدامات عالی مراجع قضایی و رئیس کل دادگستری استان تقدیر کرد و گفت: بیش از ۳۵ درصد از محکومان واجدالشرایط زندان‌های آذربایجان غربی از پنج تا ده روز مرخصی ویژه این مناسبت فرهنگی و حضور در شب یلدا کنار خانواده بهره‌مند شدند.

 

 

انتهای پیام
captcha