پیکر یک شهید گمنام در سایپاسیتروئن کاشان خاکسپاری می‌شود
کد خبر: 4187455
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

پیکر یک شهید گمنام در سایپاسیتروئن کاشان خاکسپاری می‌شود

فرمانده پایگاه بسیج حضرت ولی‌عصر(عج) حوزه بسیج کارگری کاشان از تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام، 28 آذرماه همزمان با ایام فاطمیه در شرکت سایپاسیتروئن خبر داد.

پیکر یک شهید گمنام در سایپاسیتروئن کاشانحجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا صباری، فرمانده پایگاه بسیج حضرت ولی‌عصر(عج) حوزه بسیج کارگری کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار افتخاری ایکنا با بیان اینکه فرهنگ ما آمیخته با فرهنگ ایثار و شهادت است از تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در شرکت سایپاسیتروئن خبر داد و گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام، سه‌شنبه، 28 آذرماه از ساعت 9 تا 15 در این شرکت برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با لطف خداوند و مدد شهدا و با حمایت مدیرعامل سایپاسیتروئن و همکاری کلیه واحدهای شرکت که با عشق به شهدا برای زنده نگه‌داشتن یاد و نام آنها به میدان آمده‌اند، پروژه ساخت یادمان شهید گمنام در سایپاسیتروئن کلید خورد.

فرمانده پایگاه بسیج حضرت ولی‌عصر(عج) حوزه بسیج کارگری کاشان با بیان اینکه حضور شهید در شرکت سایپاسیتروئن مایه خیر و برکت و معنویت است، افزود: طی هماهنگی‌هایی که با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌عمل آمده است، در ایام فاطمیه تدفین پیکر مطهر این شهید همراه با برنامه‌های متنوع در جهت ترویج فرهنگ شهادت انجام می‌شود.

وی در خصوص یادمان شهید گمنام در این شرکت گفت: احداث این یادمان در قالب یک حرکت جهادی، بلافاصله از 15 آذرماه عملیاتی شده و بتن‌ریزی فونداسیون آن تکمیل شده است و سعی ما بر آن است که مرحله اول یادمان شهید گمنام در سریع‌ترین زمان و به بهترین نحو ممکن به‌طوری که در شأن این شرکت است، تا روز تدفین شهید گمنام به اتمام برسد.

یادآور می‌شود، برنامه‌های گوناگونی با همکاری بسیج ناحیه کاشان، کمیته خادم‌الشهدا در شهر کاشان برای استقبال از این شهید گمنام برگزار خواهد شد.

جواد کریمی

انتهای پیام
captcha