اعلام زمان‌بندی ارزیابی مقدماتی مرحله نهایی مسابقات قرآن بسیج
کد خبر: 4186352
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

اعلام زمان‌بندی ارزیابی مقدماتی مرحله نهایی مسابقات قرآن بسیج

زمان‌بندی ارزیابی مقدماتی مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در دو بخش آقایان و بانوان اعلام شد.

به گزارش ایکنا، سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سه بخش فردی، خانوادگی و گروهی ویژه خواهران و برادران آغاز شده است.

این مسابقه در حال حاضر مرحله استانی خود را پشت سر می‌گذارد و با پایان این مرحله، ارزیابی کشوری و نیمه‌نهایی و در نهایت مرحله نهایی این مسابقات آغاز خواهد شد.

بر همین اساس زمان‌بندی ارزیابی مقدماتی مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در دو بخش آقایان و بانوان اعلام شده است که جزئیات آن به قرار زیر است؛

زمان‌بندی ارزیابی مقدماتی مرحله نهایی در دو بخش به صورت مجازی و آنلاین دوشنبه ۲۰ آذر در رشته‌های، حفظ کل رقابتی بالای ۱۶ سال، حفظ ۱۵ جزء رقابتی بالای ۱۶ سال و حفظ ۱۵ جزء رقابتی زیر ۱۶ سال برگزار می‌شود.

در ادامه این مسابقات روز سه‌شنبه ۲۱ آذر مرحله بخش حفظ ۱۵ جزء بالای ۱۶ سال و حفظ کل بالای ۱۶ سال و چهارشنبه ۲۲ آذر بخش حفظ ۱۵ جزء زیر ۱۶ سال و حفظ کل زیر ۱۶ سا وهمچنین بخش خانوادگی برگزار می‌شود.

در ادامه پنج‌شنبه ۲۳ آذر مسابقات بخش حفظ زیر ۱۶ سال و حفظ و مفاهیم سوره ملک و شنبه ۲۵ آذر مسابقات حفظ و ترجمه چهل حکمت نهج‌البلاغه و حفظ و ترجمه دعای ۲۰ صحیفه سجادیه و ارائه پنج دقیقه‌ای مفاهیم سوره ملک و در نهایت مرحله گروهی برگزار و داوری سایر رشته‌ها به صورت آفلاین انجام می‌شود.

یادآور می‌شود این دوره از مسابقات با هدف انس عمومی جامعه و آحاد بسیجیان با قرآن و به منظور رونق آموزش‌های قرآنی از طریق برقراری کلاس‌های قرآنی در سطح نواحی و پایگاه‌ها و نیز شناسایی و پرورش استعداد‌های قرآنی در بین بسیجیان و آحاد مردم درحال برگزاری است.

ارسالی//اعلام زمان‌بندی ارزیابی مقدماتی مرحله نهایی مسابقات قرآن بسیج

ارسالی//اعلام زمان‌بندی ارزیابی مقدماتی مرحله نهایی مسابقات قرآن بسیج

انتهای پیام
captcha