۲ هزار ایثارگر زمین‌گیر زنجانی پایش سلامت می‌شوند
کد خبر: 4186317
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

۲ هزار ایثارگر زمین‌گیر زنجانی پایش سلامت می‌شوند

معاون سلامت و توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: انجام پایش سلامت برای قریب به ۲ هزار ایثارگر زمین‌گیر استان پیش‌بینی شده است.

ایثارگر زمین‌گیر

به گزارش ایکنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، بهنام شهیدی، معاون سلامت و توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان روز گذشته، ۱۴ آذرماه در جلسه پیگیری پایش سلامت ایثارگران زمین‌گیر استان زنجان، با اشاره به اینکه اهتمام بنیاد در ارائه خدمات ویژه به جامعه هدف است، اظهار کرد: در همین راستا از ماه جاری با اتخاذ رویکردهای مختلف سعی در انجام پایش به عنوان یک امر ضروری در تشکیل پرونده سلامت و ارائه خدمات درمانی در منزل به منظور تکریم جامعه هدف از جمله ایثارگران زمین‌گیر و والدین زمین‌گیر شهدا شده است.

این مسئول در خصوص اجرای پایش سلامت ادامه داد: در مرحله بعد افراد بیمار براساس شرایط بیماری توسط پزشک سلامت تحت درمان قرار گرفته و به پزشکان متخصص و کلینیک‌های طرف قرداد ارجاع داده می‌شوند.

وی افزود: اخذ مجوز مؤسسه ایثار بنیاد برای همکاری در اجرای این طرح، پیگیری برای افزایش تعداد پزشکان طرف قرارداد از دو پزشک به هفت پزشک، پیگیری صدور مجوز موقت به مؤسسه ایثار به عنوان بازوی بنیاد شهید در ادامه طرح پایش سلامت جامعه ایثارگری از اقدامات انجام شده توسط معاونت سلامت و توانبخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در اجرای این طرح است.

معاون سلامت و توان‌بخشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اظهار کرد: امیدواریم با برگزاری جلسه تخصصی با بسیج جامعه پزشکی، علوم پزشکی، سپاه و بسیج، بیمه دی و همکاری مؤسسه ایثار از هفته آینده این طرح در استان به صورت فعال، به عنوان یک وظیفه مهم حوزه درمان اجرا و شاهد، تحول در حوزه پایش سلامت جامعه ایثارگری استان باشیم.

وی مشمولان پایش سلامت جامعه ایثارگری زمین‌گیر استان را حدود ۲۰۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با خدمت‌رسانی مطلوب در حوزه سلامت در خدمت این عزیزان باشیم.

انتهای پیام
captcha