«مستوران» با بازیگران جدید روی آنتن می‌رود + فیلم
کد خبر: 4186010
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
از 28 آذر

«مستوران» با بازیگران جدید روی آنتن می‌رود + فیلم

سری دوم سریال «مستوران» با افزایش دوبرابری بازیگران و لوکیشن‌ها از 28 آذر از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

«مستوران» با داستانو کارگردانی جدید روی آنتن می‌رود

عطا پناهی، تهیه‌کننده سریال «مستوران» در گفت‌و‌گو با ایکنا خبر داد: این سریال از 28 آذر روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این سریال در فصل دوم با پروداکشنی بزرگ‌تر جلوی دوربین رفته است به نحویکه می‌توان گفت در بحث جلوه‌های ویژه و لوکیشن نسبت به فصل قبل رشدی دو برابری را شاهد هستیم. سید علی هاشمی کارگردانی فصل دوم را بر عهده دارد.

وی افزود: در بحث بازیگری نیز شاهد حضور دو برابری بازیگران در این مجموعه هستیم. تمام این رشد کمی تاثیر مستقیم روی کیفیت «مستوران» داشته است. این سریال به لحاظ قصه نیز کشش‌های تازه‌ای را در بر گرفته است برای همین جذابیت آن بیشتر شده است. 

این تهیه‌کننده اضافه کرد: این سریال 10 ماه است که جلوی دوربین رفته تا حاصل اثری 30 قسمتی باشد. سری جدید سریال «مستوران» که عاشقانه‌ای برگرفته از قصه‌ها و افسانه‌های کهن ایرانی است، به قلم محمد حنیف به نگارش درآمده است. سریال محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و تولید شده در استودیو بادبان است.

این تهیه‌کننده بیان کرد: داستان، ماجرا‌هایی تلفیقی از داستان‌های کهن ایرانی مانند «هزار و یک شب»، «کشکول» شیخ بهایی، «گلستان» سعدی و «شاهنامه» فردوسی است که در شهری به نام «مستوران» رخ می‌دهد. «مستوران» داستانی کهن از افسانه‌های دوران صفویان و غزنویان را روایت می‌کند.

پناهی تصریح کرد: در فصل دوم «مستوران» علاوه بر کاوه خداشناس چهره‌هایی همچون؛ فرهاد آییش، فاطمه گودرزی، محیا دهقانی، خسرو دهقانی، بهنام تشکر، ثریا قاسمی و جمعی دیگر از هنرمندان حضور دارند. برای فصل دو علاوه بر لوکیشن‌های فصل اول، دکورسازی فراوانی در اطراف تهران انجام شد. احمدآباد مستوفی، شهرک دفاع مقدس، قم اماکنی بودند که در آنها فیلمبرداری انجام شد.

انتهای پیام
captcha