اجلاس دبیران شبکه ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بروجن برگزار می‌شود
کد خبر: 4185446
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۱

اجلاس دبیران شبکه ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بروجن برگزار می‌شود

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین اجلاسیه سراسری دبیران استانی شبکه ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

محمود سلیمی، سرپرست ورزش و جوانان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه خبری اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، محمود سلیمی، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌های پیشگیری از اعتیاد، استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد است، اظهار کرد: تشکل‌ها به دلیل ارتباط مؤثر با مردم، در این زمینه برنامه‌ریزی جدی دارند و برنامه‌های این نهادها همیشه در امر مبارزه با مواد مخدر اثربخشی بیشتری نسبت به دیگر برنامه‌ها داشته و به همین منظور شبکه‌سازی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان شکل گرفته است.

سلیمی با اعلام اینکه اولین اجلاسیه سراسری دبیران استانی شبکه ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد به میزبانی این استان برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این اجلاس توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد است تا بتوانند در مناطق خود نقش راهبری و عملیاتی داشته باشند و پس از اجلاس فرآیند شبکه‌سازی در استان‌ها قوت و سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی یادآور شد: شبکه ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با محوریت پیشگیری از اعتیاد یکی از ۱۴ شبکه‌ تخصصی معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان است که با هدف توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در این حوزه‌ تشکیل شده است.

سلیمی گفت: اجلاسیه سراسری دبیران استانی شبکه ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ۱۵ و ۱۶ آذرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی، اساتید صاحب‌نظر و دبیران استانی این حوزه در شهرستان بروجن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha