نمایشگاه ایلدخت ایرانی و اسلامی در یاسوج گشایش یافت
کد خبر: 4184866
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

نمایشگاه ایلدخت ایرانی و اسلامی در یاسوج گشایش یافت

نمایشگاه ایلدخت ایرانی و اسلامی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری قرارگاه شهید سلیمانی ذیل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان در محل نگارخانه باران یاسوج گشایش یافت.

امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، هشتم آذرماه در نمایشگاه ایلدخت ایرانی و اسلامی در در محل نگارخانه باران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یاسوج، گفت: بیش از ۱۰۰ طرح در زمینه مد و لباس مناسب با زیست بوم فرهنگی و عشایری استان ویژه بانوان به عنوان یک کار منحصر به فرد در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

وی افزود: نمایشگاه ایلدخت ایرانی و اسلامی تحت عنوان نمایشگاهی برای عرضه لباس نبوده؛ بلکه برگزاری این کار جهت ضرورت توجه به بحث مدها و طرح‌های لباس است که باید مورد توجه قرار گیرد.معمولاً این دغدغه در جامعه وجود دارد که در برخی مواقع مردم برای تهیه لباس‌های مناسب به ویژه در حوزه بانوان، با یک دغدغه و مشکل جدی مواجه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: این نمایشگاه بستری را فراهم می‌کند تا بتوانیم نمایشگاه‌های بزرگتری را با همکاری مسئولان و اعضای کارگروه مد و لباس استان برگزار کنیم، هرچند انتظار می‌رفت که اعضای کارگروه همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

درخشان ادامه داد: با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور رایزنی صورت گرفته که این نمایشگاه بتواند در جشنواره فجر امسال در زمینه مد و لباس با توجه به شرایط امروزی مسئله حجاب و پوشش به عنوان یک دغدغه جدی، توسط شورای فرهنگ عمومی کشور در کارگروه مد و لباس کشور مطرح شود.

وی با اشاره به اینکه در زمینه برپایی نمایشگاه‌ها در مراکز شهرها به ویژه مرکز استان مکان مناسبی وجود ندارد و به عنوان یک دغدغه جدی محسوب می‌شود، اظهار امیدواری کرد: این نمایشگاه زمینه‌ای برای برپایی نمایشگاه بزرگ‌تری برای عرضه و فروش در شهر یاسوج باشد.

انتهای پیام
captcha