مراسم گرامیداشت شهدای مجلس در استان سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4184701
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

مراسم گرامیداشت شهدای مجلس در استان سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان‌وبلوچستان گفت: مراسم بزرگداشت شهدای مجلس، با محوریت شهید آیت‌الله سید‌حسن مدرس و یادواره شهید آیت‌الله سید محمدتقی حسینی‌طباطبایی اولین نماینده مردم سیستان در مجلس در استان سیستان‌وبلوچستان برگزار می‌شود.

محمد ناظری مدیرکل بنیادشهید سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، محمد ناظری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان‌وبلوچستان، از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مجلس شورای اسلامی، به مناسبت ۱۰ آذرماه روز مجلس و سالروز شهادت سید محمدتقی حسینی‌طباطبایی اولین نماینده مردم ولایی سیستان در مجلس شورای اسلامی، در این استان خبر داد. 

وی در ادامه افزود: با توجه به سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس، این روز برای تجلیل از شهدای مجلس انتخاب و امید است تا راه و رسم این شهدا، برای نمایندگان مجلس و مردم چراغ راه قرار گیرد.  

ناظری در ادامه گفت: مراسم بزرگداشت شهدای مجلس برای اولین‌ بار با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و عموم مردم، روز پنج‌شنبه، 9 آذرماه، ساعت ۹ صبح در بقعه شهید سید محمدتقی حسینی‌طباطبایی، اولین نماینده مردم ولایی سیستان در مجلس شورای اسلامی در شهرستان زابل برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha