تفکر و روحیه بسیجی باید در جامعه رواج پیدا کند
کد خبر: 4184495
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

تفکر و روحیه بسیجی باید در جامعه رواج پیدا کند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: امروز تفکر و روحیه بسیجی باید در جامعه رواج پیدا کند، بسیج در مواقع حساس به کمک و یاری کشور آمده است، این شجره طیبه روز به روز بر عظمت و اقتدار آن در جهان افزوده می‌شود.

سعید کهن سال ،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران،به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، سعید کهن‌سال، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، ششم آذرماه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، در جمع کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: اگر بخواهیم در رابطه با بسیج سخنی به میان آوریم باید به راه و روش شهدا اکتفا کنیم، نخست از شهدا سخن بگوییم، شهدای عزیزی که در کمال وارستگی از استعدادهای بالقوه‌ای برخوردار بودند و برای زندگی آینده خود طرح و برنامه داشتند.

وی افزود: شهدا اهداف بلندی داشتند و راه پرخطر را پذیرفتند، شهیدان والامقام در خط مقدم جبهه و در نبرد با دشمنان آتش و خمپاره را می‌پذیرفتند.

کهن سال تصریح کرد: کسانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشتند خطر را هر لحظه احساس می‌کردند چرا که به یک شناخت و معرفت رسیده بودند و با توکل به خدا توانستند قله های سخت را طی کنند، نگاهی که در پس آتش می‌دیدند و دیگران نمی‌دیدند برای خودشان معنا پیدا می‌کرد، این نورانیت الهی، سعادتمندی و تقوا الهی را که داشتند بالاتر از اعتقادات آنان بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه شهدا در دوران جنگ اگر از سیم خاردارها عبور می‌کردند فراتر از ارزش‌ها و باورهای آن‌ها بود، بی‌تردید شهدا زنده‌اند و نزد پروردگار روزی می‌خورند، خاطرنشان کرد: شهدا در تصمیم‌گیری‌های نظام هستی می‌توانند تصمیم ‌گیرنده و ناظر بر اعمال ما باشند، شهدای عزیز این مسیر را برای ما باز کردند تا چراغ هدایت برای بشریت باشند.

وی اظهار کرد: امروز تفکر و روحیه بسیجی باید در جامعه رواج پیدا کند، بسیج در مواقع حساس به کمک و یاری کشور آمده است، این شجره طیبه روز به روز بر عظمت و اقتدار آن در جهان افزوده می‌شود.

کهن سال، کار کردن در بنیاد را یک فرصت طلایی عنوان کرد و ادامه داد: امروز باید در مقابل مسائل و مشکلات جامعه معزز ایثارگری پاسخ‌گو باشیم و با نیت پاک و عمل صالح به این قشر معزز خدمت کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بیان کرد: بنیاد را برای خود یک نظام دیدبانی ببینیم، منتظر نباشیم که ایثارگر به ما مراجعه کند، خودمان باید به دیدار جامعه معزز ایثارگری برویم و مشکل آنان را با حل مسئله بررسی و برطرف کنیم، فرایند خدمت‌رسانی در بنیاد باید سرعت پیدا کند و خللی در حل مشکل ایثارگر ایجاد نشود، در این نهاد مقدس شهدا حضور دارند.

وی با بیان اینکه «گفتمان سازی» سرلوحه کار ما در جهت پاسخگویی به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران است، اذعان داشت: اشراف بر قوانین و مقررات خیلی از مشکلات جامعه معزز ایثارگری را حل می‌کند.

در  پایان این آیین از بسیجیان نمونه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha