سیره زندگی شهدا و آرمان انقلابی آنان در جامعه ترویج شود
کد خبر: 4184207
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

سیره زندگی شهدا و آرمان انقلابی آنان در جامعه ترویج شود

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه ولایت‌مداری از ویژگی بارز شهدا بود، گفت: سیره زندگی شهدا و آرمان انقلابی آنان باید در جامعه امروزی ترویج شود.

 منصور شوقانی فرمانده سپاه استان سمنانبه گزارش ایکنا از سمنان، منصور شوقانی، فرمانده سپاه استان، 4 آذر در یادواره شهدای کارمند شهرستان گرمسار با بیان اینکه حجاب و عفاف، خانواده و حفظ و حراست از ارزش‌های دینی و انقلابی مهم‌ترین دغدغه شهدا در دوران دفاع مقدس بوده گفت: ولایت‌مداری، از ویژگی بارز شهدا بود.

وی ادامه داد: سیره زندگی شهدا و آرمان انقلابی آنان باید در جامعه امروزی ترویج شود که در این راستا همه ما باید گوش به فرمان، ولی امر باشیم تا بتوانیم آسیب‌های اجتماعی را کمتر کنیم.

شوقانی با تأکید بر اینکه شهدا جان خود را از دست دادند تا انقلاب اسلامی زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی باشد متذکر شد: اکنون همه ما وظیفه داریم در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی که تحقق دولت اسلامی است کمک کنیم.

فرمانده سپاه استان بسیج را یک جایگاه امن برای نظام دانست و گفت: در طول سال‌هایی که گذشت بسیج توانسته تمام تهدید‌های دشمن علیه این نظام را به فرصت تبدیل کند.

وی تشکیل جامعه اسلامی و در نگاه وسیع‌تر زمینه‌سازی برای تمدن نوین اسلامی را از اهداف عالی این مجموعه برشمرد و افزود: تبدیل مجموعه بسیج به بسیج جهانی نیز در دستور کار رده‌های مقاومت بسیج قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha